Never be affraid to dream!

20.05.2007., nedjelja

Pjesma...

Ovu pjesmu sam napisala u jedan utorak..prošli utorak...ne sjećam se datuma...negdje 14.5. ja mislim...15.5. točnije...

Suze

Opet mi se slijevaju suze niz lice
Zašto? Zašto moram otići?
Zašto moram kroz mokri prozor
Gledati tvoj lik kako polako nestaje u daljini?
Zašto me moraš gledati kako plačem?

Ja nemam snage zadržati suze
Skrivam se u tvom čvrstom zagrljaju
Ali, ne uspijevam sakriti suze
Ne želim otići od tebe!
Želim ostati tu s tobom...

Zašto moram otići?
Nije mi ni prvi, a ni zadnji put
Ali teže je nego prije
Ne znam zašto..
Ali je teže.

S nadom čekam da prođu dani
Tih dugih mjesec dana
Mjesec dana obaveza
Da bezbrižno uletim u ljeto
Da sam slobodna..

Slobodna doći i otići kad želim..
A ne kad moram
S nestrpljenjem te očekujem
I bit ću sretna tada
I nećeš me vidjeti da plačem.

Ne, nećeš vidjeti suze zbog odlaska
Samo suze radosnice.


kao što rekoh....bila sam tužna....pa sam to i napisala.....

Nekako je lakše pisati tužne pjesme nego sretne...zar ne? nekako...hm...izgleda da puno više boli tuga, nego što veseli sreća...da se tako izrazim. :) Imam ja i sretnih pjesama...trudim se te sretne pjesme pisat uglavnom, al eto, bolje idu tužne...ne samo kod mene, puno više ima tužnih pjesama, najljepše pjesme su one tužne...
Ima jedna predivna pjesma....nije uglazbljena ali volila bih da je, pjesma je vrhunska....Možda...tko zna....(nije moja pjesma:)))....savršena je....bila bi pravi hit...

Moram vam ispričati moj doživljaj prošlog ljeta u onom istom dućanu iz kojeg mi je onaj mali klinjo maznuo onu igračku:)) Ovaj put u pitanju nije klinjo...nego starac! A naravno, takvi i njima slični imaju oko za ovakve kao što sam ja pa eto imam sreće da uvijek neka starija bića bacaju oko na mene. No to neću danas, nego za par dana....:)
Uživajte u isječcima, pjesmi, pjesmama, linkovima raznim...i slično..:) See ya!

*Mašem zelenom maramicom dok polako nestajem sa horizonta*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.