Never be affraid to dream!

14.02.2007., srijeda

Iznenađenje :)

I to kakvo...:) U petak ujutro na praksi..dok su se dječica igrala...a moja kolegica ih zabavljala odlučila sma uzetio par rminuta odmora i zvrcnula malo Alexa tek toliko da vidim šta radi...
"U Rijeci sam." - reče Alex
"Molim?" - ostala sam šokirana.
"U RIJECI SAM." - ponovio je Alex.
"Ma daj, zezaš se, stvarno? Ozbiljno? " - milijun puta sam ponovila ta pitanja sve dok mu nisam povjerovala.
Uljepšao mi je dan, i umjesto da na praksi budem do 4, odlučila sam već u podne zbrisati (inače mi i je do podne bila smjena).
Kad minutu nakon toga, dobijem ja poruku ovakvog sadržaja:
"Ljubavi, ja sam se samo šalio."
Došlo mi je da ga zadavim, namlatim, da plačem od muke i slično...nazvala sam ga ponovo, rekla da nek mu je to rvi i zadnji put da se igra tako s mojim osjećajima i poklopila. Zvao je onda on opet i rekao da je u Rijeci, da me samo zeza, da je ispred mog stana. Zahtijevala sam da mi da cimericu na tel da se uvjerim da je tamo. I stvarno..:)
Nitko sretniji i ljući od mene. :)
Došla sam doma, malo mokra...uplakana zbog toga što se rastajem od svojih klinaca s praxe i bacila mu se u zagrljaj i ronila krokodilske suze, a njemu niš nije bilo jasno odmah:)
Anyway...vikend je bio savršen...brzo j eprošao na žalost ali...bit će bolje:)
Sad moram ići...potpis me čeka..........later....
.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.