tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

utorak, 29.05.2007.

Zasto sam svojoj tajnici dao otkaz ?

Prije dva tjedna napunio sam 38 godina. Ujutro na svoj rodjendan sam se
probudio prilicno neraspolozen, no, godine cine svoje!
Otisao sam u kuhinju uvjeren da ce mi zena osvjeziti dan s jednim:
"Dobro jutro i sretan rodjendan, muzicu moj zlatni!" A vjerovatno me i
iznenadi kakvim darom. Nista. Nije rekla ni dobro jutro, a kamoli ostalo
cemu sam se nadao!
Dobro, pomislio sam, s godinama postanu takve, ali djeca, ta su me se
sigurno sjetila. Isto tako nisu nista rekli.
Duboko razocaran otisao sam na posao. Cim sam usao u ured, docekala me
moja tajnica Lidija sa osmjehom na licu i procvrkutala: "Dobro jutro,
gospodine sefe, i sve najbolje za Vas rodjendan!" Odmah sam se osjetio
bolje. Ipak se netko sjetio da mi je danas rodjendan.
Udubio sam u posao i radio do podneva. Tada je na vrata pokucala Lidija:
"Znate sefe, danas je tako lijep dan, a i rodjendan Vam je, pozivam Vas
na rucak!". "To je najljepsa stvar koju sam danas cuo", odvratih,
"Idemo?"
Otisli smo na rucak u odlicni mali intimni restoran na periferiji,
priustili smo si martini (nekoliko) i beskrajno uzivali u odlicnoj hrani.
Kad smo se vracali natrag, rekla je Lidija: "Znate sefe, tako je poseban
dan, cemu se vracati u ured?". "Stvarno imate pravo", rekao sam, kao
svaki dobar sef zadovoljan svojom tajnicom. "Onda Vas pozivam k sebi na
casu vina!"
U njenom stanu sam se udobno smjestio, Lidija nam je natocila vino i kad
smo se kucnuli, rekla je:
"Samo trenutak, sefe, da odjenem nesto udobnije!".
"Svakako, samo dajte!", otpovrnuo sam, vidno uzbudjen i u treptavom
iscekivanju.
Otisla je u spavacu sobu i vratila se nakon nekih pet minuta. U rukama
je nosila veliku tortu, a iza nje su isli moja zena, moja djeca,
prijatelji i nekoliko kolega s posla. I svi su pjevali "Happy birthday
to You...".

A ja sam sjedio na kaucu potpuno iznenadjen i gol golcat!

29.05.2007. u 09:21 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON