tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

subota, 15.04.2006.

somebody

I want somebody to share
Share the rest of my life
Share my innermost thoughts
Know my intimate details
Someone who'll stand by my side
And give me support
And in return
She'll get my support
She will listen to me
When I want to speak
About the world we live in
And life in general
Though my views may be wrong
They may even be perverted
She will hear me out
And won't easily be converted
To my way of thinking
In fact she'll often disagree
But at the end of it all
She will understand me

I want somebody who cares
For me passionately
With every thought and with every breath
Someone who'll help me see things
In a different light
All the things I detest
I will almost like
I don't want to be tied
To anyone's strings
I'm carefully trying to steer clear
Of those things
But when I'm asleep
I want somebody
Who will put their arms around me
And kiss me tenderly
Though things like this
Make me sick
In a case like this
I'll get away with it

u svijetu prepunom ljudi cesto hodamo slijepi pipajuci put pred sobom. izbugljeni trazimo ono sto nam nedostaje...nasu drugu polovicu dushe, nase izgubljeno ja, nas dio bez kojeg svijet oko nas cesto nema smisla jer stalno osjecate da nesto fali...bas to nesto...ili bolje receno netko.

grcki filozof Platon, koji je zivio nekih 450 godina BC napisao je jednu od pripovijesti o povijesti tj nastanku svijeta. u pocetku bijashe ljudi koji su bili i musko i zensko u isto vrijeme, zena i muskarac utjelovljeni u jednom tijelu dijeleci jednu dushu. kao ih bogovi stvorishe, tako njihova samodostatnost nije zadovoljila bogove vec ih je razljutilajer umjesto da budu obozavani od bica koja stvorishe, ta ista bica obozavala sa sama sebe jer su bila samodostatna. razljuceni bogovi munjom raspolovise ljude na muskarce i zene, a bog vjetra raznese njihova tijela razbacavshi ih svuda po svijetu.

Platon kaze da su od tog dana ljudi prokleti i osudjeni na vjecno trazenje svoje izgubljene polovice, jer svaki covjek negdje na svijetu ima svoju drugu polovicu. u toj potrazi muskarci i zene lutaju svijetom i traze upravo onu izgubljenu polovicu koja cini njihov savrseni par ujedinivsi konacno izgubljene polovice.

ponekad pronadjemo svoju savrsenu polovicu, no to ne mora nuzno znaciti da ta polovica nas prepoznaje, jer u trenutku kada nas bogovi munjama raspolovishe, obrisashe nam i pamcenje, te smo zaboravili tko je nasa druga polovica i samo je srcu ostalo sjecanje na drugu polovicu dushe.

jednom pomislih da pronadjoh svoju savrsenu polovicu u jednom muskarcu, no ispostavilo se da se moje srce poigralo sa mnom. srce cesto zna zaslijepiti um pa vidimo ono sto bi htjeli vidjeti umjesto stvari koje zaista jesu.

nikada do sada nisam cula za sretan spoj dviju savrsenih polovica. najcesce se zaljubljujemo u ljude koji nas uce pojedine lekcije u igri zvanoj zivotna mudrost, a sve u svrhu da jednoga dana usitinu prepoznamo nasu izgubljenu polovicu.
nedavno mi je u ruke dopala zanimljiva knjiga Judy Hall "Hands Across Time" koju bih preporucila onima koji misle da im fali nesto u zivotu ili bolje receno netko koga su mozda zaboravili, a koga njihovo srce pamti.

svi mi u sebi nosimu dozu ranjivosti samo ju neki od nas skrivaju bolje od drugih. nekima je lakse pustiti suzu dok ju drugi prikrivaju cinizmom.

gledam plavookog ljubavnika sklupcanog kraj mene kako mirno dishe. slusam otkucaje njegovog srca i pronalazim mir. ne onaj koji trazim, ali trenutak odmora da prikupim snagu za novu potragu. jer nikada necu odustati. tamo negdje u mraku i magli skriva se netko.....

15.04.2006. u 21:51 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON