tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

četvrtak, 30.03.2006.

Kostim za Istrakon

E dragi moji, kostim konacno zavrsen.

Jucer navecer radih to do listu i kad sam s liste prekrizila dijelove kostima, skakah od srece k'o na koncertu DM-a proslu srijedu :)

Daklem da ne duzim, smislih ja sebi kostim nesto u stilu Van Helsingove frendachice, kombinaciju swashbuckler-ice, i Katice Pekarice u Underworld-u. Crne visoke cizme (zapravo su nazuvci jer mi se zaista nije nosilo cizme po vrucini, iako sam pronasla cizmara za preporuku - covjek radi mrak cizme, svaka mu dala - kako bi to moj frend rekao), crna tunika s kopcanjem na vezanje, crni kozni korzet, crni plast, crne rukavice, i masivni prsten od strasa (kupljen kod kineza za 15 kn, bljestav ali sasvim ok za kostimiranje). Za drugi dan je drugi plast i blijedo zelena kosulja u stilu ruskih cigana :)

Zena carobnih ruku zvana Taja, mama moje drage prijateljice Tigane i ja, proizvele smo ovo odjelce samo za moj gust. Ne mogu vam opisati kako je svaki step, svaki ubod silom, svako ustipnuce kljestima za nitne bio vrijedan konacnog rezultata. Taja jer napravila kostim vile - kad cemo stati jedna uz drugu bit cemo kao crni vrag i dobra dushica yes

Nakon Istrakona postat cu ovdje fotke svih kostimiranih ljudi. Nosi dijete novi fotich pa je red da ovjekovjecim ono sto mi je super :)

Uf...zvone telefoni, ne mogu ni post zavrsiti....nis toliko za sada, potrudit cu se dovrsiti post navecer.....

30.03.2006. u 10:45 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON