tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

četvrtak, 15.12.2005.

shopingholicarka i njena mama :)

godisnji moze biti zaista zanimljiv ako sa sobom u krstarenje trgovinama povedete svoju roditeljicu, iliti majku :)

eto, danas, konacno (hvala djedu mrazu i vanzemaljcima koji su to omogucili) uspijeh odvuci svoju majku na malo krstarenje ducanima. nisam planirala kupiti nista posebno, no ako mi nesto zapne za oko, hehehe - gotovina je u djepu ne u hagu, a plastika uvijek pali kad gotovina odmagli :)

lokacija - grad zagreb i bliza okolica. predmet koji se trazi - sve :)

nakon malo voznje u stilu janice kostelic jer slalom je ono sto opisuje najbolje danasnje krstaerenje shkodilaka gradskom vrevom, konacno stigosmo do cilja. uparkiravanje i laganim korakom do ducana. "joj, pa ne da se meni sad to isprobavati, daj ti probaj" hehehhe, pakleno dobra taktika za nagovorit majku da konacno kupi nove tenisice. zena obozava kupovati drugima, ali kad treba sebi onda je lakse zamrznuti oceane i naseliti mars nego nju nagovoriti. no paklena taktika "joj, nema broja za mene, daj ti probaj" pali apsolutno svaki put. srecom ne cita moj blog, inace tko zna, mozda bi me prokuzila. namjerno birah modele za koje mi je ljubazna mlada prodavacica rekla da nema broja, i evo moje majke na klupici kako isprobava razlicite modele tenisica. sutra ih dolazimo kupiti jer zeli dovuci i tatu da i on pronadje neke crne forne za setnje sa psetavcem od sisterice.

yes! obozavam ih razveseliti, a da toga nisu ni svjesni. naime, dok se majka mucila skidanjem i oblacenjem, platila sam dvoje tenisica i dogovorila se s gospodjicom da ih sutra cekaju :) gust ce biti kad im zena kaze da ne trebaju nista platiti jer je sve vec placeno. zar nisam zlo i naopako :)

mana je sto me shoping izmorio pa se bacam u kadu s gumenom patkicom, a zatim malo ubiti oko i razmisliti okrece li se svijet oko mene ili ne :)

15.12.2005. u 17:21 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON