~utorak, 05.05.2009.

Back from the living...

Primijetiste vjerojatno, nema me već dugo na blogu... Nekoliko je tome razloga: od predsferakonske zbrke i panike i svih obveza koje sam u organizaciji preuzela, a ponajviše oko dječjih nagrada, preko činjenice da sam dobila otkaz (zbog, naravno, krize i manjka posla...) i narednih mjesec dana grizla nokte u panici i nastojanjima da nađem drugi posao, uz naravno i dodatne komplikacije u vidu smanjenja plaće i fore s produljivanjem ugovora mjesec po mjesec kod mog muža na poslu...

Dakle, blog mi zaista nije bio na kraj pameti. Iako nekad nalazim određeno olakšanje u kuknjavi virtualnim prijateljima;) o svojim problemima, ovog puta mi to nije sjedalo. Nekako je cijela kriza bila previše... pa, ne znam. Previše onog tipa "cmoljim kao malo dijete mužu na ramenu zato jer zbog financija i činjenice da ću sad imati prekid u dosad neprekinutom radnom odnosu i da zbog toga nećemo još godinu dana smjeti ni pomisliti na dijete" ili "histerično plačem i imam slom živaca zato jer mi je poljuljana osnovna životna sigurnost i jer se pitam kako ćemo i od čega preživjeti, a cifre stanarina, režija i inih davanja mi sijevaju pred očima".

Moram priznati, na SFeraKonu nisam ni pomislila na probleme tog tipa. Em nije bilo vremena, jer sam dobar dio konvencije imala gomilu posla, em mi je baš dobro došlo malo izvjetriti glavu od dugotrajnog egzistencijalnog stresa i straha od nenalaženja novog posla i nemogućnosti preživljavanja u ovom skupom velegradu. SFeraKon je bio idealan za ostaviti te probleme na stranu samo na tih tri dana, za okupirati se sasvim drugim stvarima i drugačijim stresovima - and it felt good. Činjenica da je GOH, Bakker, bio apsolutno genijalan i prezabavan i da sam se s njim i njegovom jednako genijalnom i zabavnom ženom ekšli uspjela zadovoljavajuće podružiti nije nimalo naškodila tome, au contrair ;) Preporuka svima - čitajte Bakkerovog "Neuropatha". Odlična knjiga. I odličan GOH. Tko nije došao na SFeraKon i upoznao ga, nek mu bude krivo.

I tako je prošao SFeraKon, na kojem sam (moram to napisati jer ću inače pući) prozvana prorokom i vilom Ravijojlom (tko ne kuži ovu internu foru, nek pogleda SFerinu galeriju slika sa SFeraKona koja će u roku od dva-tri dana biti postavljena ovdje: Galerija SFere) i odradila dva iznenađujuće posjećena predavanja, podružila s dragim ljudima, ugostila Riječane u stanu (opet interna: The Gasmaster;)), malo pila i još manje spavala... A onda je došao novi tjedan, i s njime stari problemi - ali i vijest da sam dobila drugi posao - doduše u sasvim drugoj grani psihologije, doduše i ne baš u sasvim istom gradu, s podosta čudnom situacijom, ali nema veze, posao je ipak posao:)

Jedna svadba prošli vikend, činjenica da sad radim dvije smjene (dva dana u tjednu ujutro, dva popodne, a jedan izmjenično) i da se od SFeraKona ipak nisam odmorila kako se spada, dovode do zaključka da sam podosta iscrpljena ovih dana i pitam se je li to proljetni umor ili što već...

A inače, tko se želi nasmijati uz SFeraKonski bilten, nek skokne ovamo: Bilten 2009

Niniane over and out - for now.

- 10:55 - Path through the blinding light (6) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design