~ponedjeljak, 15.09.2008.

Prva godišnjica braka

Prije točno godinu dana, bio je dan znatno ljepši i topliji nego danas, bila je subota, nebo je bilo plavo i bez oblačka, a ja sam od sedam ujutro sjedila kod frizerke i pretvarala svoju kosu u slapove crvenih uvojaka.

Prije točno godinu dana, u ovo vrijeme nisam imala filing da je to taj veliki dan, moj zadnji dan djevojaštva, a nisam smatrala niti potrebnim ići na manikuru, već sam svoje nokte u crveno nalakirala sama.

Prije točno godinu dana, kojih dva sata kasnije no što je sada sati, navukla sam svoju keltsku satensku haljinu s crvenim vezom i onda me odjednom udarila spoznaja, dok sam se ogledavala u velikom ogledalu. Nedugo nakon toga, okružena dragim ljudima i obitelji, ugledala sam i svog muža, savršeno zgodnog u odijelu s hrvatskim pleterom i s prekrasnim buketom u ruci.

Prije točno godinu dana, u 6 poslijepodne, sam se udala. I imala jedan od najljepših, najsavršenijih dana u svom životu.

I tih godinu dana je proletjelo u trenu. Osim prezimena i činjenice da se sad nazivamo "muž" i "žena", odnosno "suprug" i "supruga", ništa se drastično među nama nije promijenilo. A opet, drugačiji smo, samostalni smo, odrasli smo, pa makar često još u nutrini bili djeca (što, naposljetku, i nikada ne želim izgubiti). Možda je to tako jer smo prije braka bili pet godina zajedno, ne znam... Još uvijek, kako sam pisala u prošlom postu, imam teškoća s nazivanjem svog odraza u ogledalu suprugom, ali prsten mi savršeno paše na ruci, dva prezimena čine mi se još prirodnijima nego ono jedno, djevojačko.

I unatoč svim životnim i inim komplikacijama, ni na trenutak nisam posumnjala u odluku o stupanju u brak. Ja, koja sam do prije nekoliko godina imala, ehm, izrazito negativan stav prema braku, kao dijete razvedenih roditelja, kao mlada emancipirana žena. A eto me sad. I sretna sam kao i prije godinu dana, i nadam se da će tako biti uvijek, s kakvim se god problemima suočili.

Da ne rantam dalje, jer detaljno sam o tom danu pisala ovdje, evo par random fotki da pojačam svoje današnje reminiscencije do maksimuma;-) :

svadba9

svadba7

svadba2

svadba5

svadba4

svadba3

svadba6

svadba8

svadba1

A tko želi pogledati ostale slike, i podijeliti tako sa mnom radost ove naše prve godišnjice;-), neka škicne na profesionalne fotografije i na neformalne fotografije

- 10:08 - Path through the blinding light (13) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design