~nedjelja, 16.03.2008.

Ne znam što je to u meni da još uvijek naivno vjerujem da će ljudi koje smatram iole bliskima znati prepoznati kad u mom djelovanju nema ničeg osim želje da pomognem i izgladim neku situaciju za koju, da stvari budu bolje, čak mislim da nisam kriva...

Neću sad detaljno opisivati što se točno dogodilo da se ponovno ne dogodi da se netko nađe uvrijeđen. Recimo ovako - dobila sam jedan svojevrsni radni zadatak koji je netko drugi priželjkivao. A taj netko drugi mi je blizak, osoba koju smatram prijateljicom. Pa je razloge koji se nalaze iza te odluke da ja dobijem taj zadatak tumačila na vrlo uzak način (u stilu "Ne vole me i ne žele me tamo pa mi zato nisu dali tu poziciju"), zanemarujući sasvim druge relevantne faktore poput zdravstvenih i nekih opće ljudskih. Ja sam pokušala približiti te faktore toj osobi, naravno bezuspješno, a kad sam se, u nastojanju da izgladim situaciju (jer sam se i počela osjećati kao "kradljivac pozicije" ili tako nešto), obratila osobi koja mi je i dala dotični zadatak, i pokušala dogovoriti da njih dvije to rasprave tako da više ništa ne ide preko mene, dobila sam - hladan tuš. I komentare o tome da ja patim od profesionalne deformacije pa imam potrebu posredovati i inzistirati na raščišćavanju kad to nije potrebno. I svakakve druge komentare upućene s visoka.

Hm, ne očekujem takve stvari od osoba koje smatram prijateljima. S druge strane, ne znam mogu li odnos koji je u nekim stvarima tako jednostran i nazvati prijateljskim. Zapravo sam ljuta na samu sebe - jer po milijunti put idem za srcem umjesto za glavom i jer pokušavam popraviti neke stvari. I jer se mrzim nalaziti u sredini nekog problema koji sama nisam izazvala. I jer se previše prilagođavam jer mi je stalo. I jer sam glupo naivna iako mi se ovo već milijun puta dogodilo. I jer, zbog nekakvog općeg mira, nisam sinoć rekla sve što mi je bilo na umu. A da jesam, ispala bi fakat grda svađa. Ali ne, Niniane je uvijek ta koja šuti i pokušava sve okrenuti na dobro, Niniane je ta koja još nije naučila lekciju da se ne isplati biti dobri Samaritanac.

Niniane je ta koja se, nakon svega kroz što je prošla, u nekim odnosima u svom životu još uvijek ne zna izboriti za sebe.

Ali dobro.

Shit happens.

A ja sam dovoljno jaka da svašta mogu izgurati. Pa ću i ovo.

Ali neke stvari definitivno moram promijeniti. I prestati biti ta koja šuti "za opće dobro".





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design