subota, 21.07.2007.

STRES

Po stručnoj psihološkoj definiciji stres bi bilo stanje koje nastaje kada su ljudi suočeni s događajima koje smatraju prijetećima za svoju dobrobit ili koji od njih traže ulaganje posebnih napora kako bi udovoljili zahtjevima koji se na njih postavljaju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


No u današnjem moderniziranom vremenu u kojem se "rađamo sa satom na ruci", mislim da prosječna osoba barem jedanput dnevno doživi stresnu situaciju. Ma najbolje od svega toga je što si mi sami ponekad stvaramo stresne situacije ili gubimo živce zbog sitnica, npr. iskipila nam je kava itd. Živciranje je postalo uobičajna pojava, jer sami sebe opravdavamo kako nemamo vremena, kako samo zatrpani poslom učenjem, itd., kako se na nas vrši pritisak, bla bla bla...

Ponekad i sama sebe uhvatim kako pizdim bez razloga, tj. zbog sitnice. Gubim živce i volju svakodnevno, ali pitanje je zbog koga i zbog čega. Kao dijete sam znala biti euforična zato što bi dobila sladoled ili bi me netko pohvalio. A sada mi je potrebno puno više za sreću. Normalno je da se kroz godine mjenjaju naši prioriteti i potrebe i da neke sitnice koje su nam u djetinjstvu značile sve, sada nam ne predstavljaju ništa posebno. No ima još toliko lijepih stvari koje su vječito oko nas, samo im mi ne pridajemo pažnju zbog toga što smo preokupirani s problemima. Kada bismo samo svaki put kada izgubimo živce zastali, okrenuli se oko sebe i pronašli nešto što na usrećuje dani bi nam prolazili sretnije i smirenije.

Jer po mom mišljenju nije normalno da osoba od 18.god koja živi sa starcima,a problemi su većinom ljubavni, obrazovni ili prijateljski, živčani jednako kao i osoba od 40. god,s troje djece, kojoj problem predstavlja održati obitelj na životu i uputiti djecu u sretnu budućnost.

Dragi blogeri kaj vi mislite?

| 10:59 | Komentiraj (17) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us