nedjelja, 21.05.2006.

a bu!

eto, dobila sam naredjenje da napravim oprostajni post od nase drage stare ugostiteljske i prehrambene skole, Bjelovar.
pa, krenimo...
prosle su cetiri godine, ne znam kuda su nestale. sve je to tako brzo otislo u nepovrat i sad mi se stvarno ne da iz srednje. napokon se gotovo cijeli razred zblizio i sada je gotovo. kvit. nema vise zajebancije, sada pocinje pravo mucenje. super.
uglavnom, svi smo imali tokom godina razne nesuglasice s ljudima iz razreda, ali moram priznat da ce mi i to falit. hahaha, kad se sjetim nase Podravcice i Pice! hahahaha, joj, nju svaka sitnica razljuti, a on podjebava i podjebava. u zadnje vrijeme tu je ulogu preuzeo Grazeljano, hehehe.
pa onda Nana i provale kak nju svaki kurac udari u glavu, hahahaha. pa i istina, tko god se necime nabacivao, supio bi Nanu u glavu. nikad ne cu zaboravit kad se Bojko nabacivao improviziranom lopticom po zidu. tako ju je nabio u zid da se punom brzinom odbila i odletila Nani ravno u glavu. hahah
joj, drugi srednje...iskazivanje macho snage/gluposti bacajuci se preko klupe u zid - Miljo i Vuk, sve iz zajebancije.
Psihologija, zadnji sat petkom, kaos u razredu, Gago kod profe i kopa joj po pernici. upisuje si pluseve. Mirko se baci sa stolca na ledja. Bruno sjedi pijan meni kraj nogu i pjeva. svi se deru, al profa i dalje tupi svoje.
pise se test, svi prepisuju. Mirko ima salabahter napisan na zidu, profa stoji kraj njega i nist ne kuzi. oduzima nekome biljeznicu, ne znajuci da nije iz psihologije. citava hrpa biljeznica na njenom stolu, a niti jedna prava. Memo sapce Bruni, ovaj pise bez razmisljanja. socijalna energija, hahahahahahahahahaha.
prvi razred, talijanski, profa odlazi radit negdje drugdje, svi tuzni. dobivamo novu profu, namrgodjenu i opakog pogleda. izbacuje Memu iz razreda jer je stavio noge na precku stolice ispred njega. cijeli razred zbunjen i ocajan. sada je ta profa odlicna, nema vise mrkoopakog pogleda, i njoj je zao sto odlazimo.
tjelesni, becki i engleski valcer svake godine, pola decki bez ritma, Memo ne plese nego skace. Mirko uvjeren da ne zna plesat, iako mu ide, pa stalno staje i grozi se. Miljo mora plesat sa profom. svi se smiju. Cacak/Dacho odlicno plese. svi hoce plesat s njim. Pica se dere da sam bila pijana i da nisam skuzila da me dirao po guzici. hahahahahahaha lud
svaka godina, Segrticini ispadi bijesa/ocaja. ponekad iz cista mira, ponekad s razlogom. ali smijesno. mislim, ne njoj. jedno je vrijeme mislila da mi kujemo urotu protiv nje. hahhahaha urota Segrt - Trio Fantasticus (Nana, Ivancica et moi). 3 je godine bila grozna, a sada se smirila i bas je ok.
Nena i francuski. hahahahaha.
testovi iz matematike, Miljo i ja u Tarkusu prije skole, ja objasnjavam, on pizdi. pa i ja pizdim jer se ne ce koncentrirat. nema vise toga.
bivsa raska, hrvatski. ona ulazi u razred. sjeda za stol. Miljo u zadnjoj klupi joj mase i smije se. tko ce citat? Miljo. hahahahahahahah svaki jebeni sat hrvatskog, hahaha. ode raska na porodiljni, svima podijeli ocjene prema "zasluzi". jedina jebena cetvorka na svjedodzbi, ali i najdraza ocjena. hormoni raski udarili u glavu pa je postala relativno dobra.
dobivamo novu rasku, mladu, predaje nam geografiju. luda, sklona zajebanciji, ali i veoma promijenjivog raspolozenja i ponekad dosta osjetljiva.
nastavak slijedi...moram po jebene odgovore maturalnih pitanja iz engleskog, ostatak koji mi je Bojko duzan. jebemu, ni ne idem na maturu, a moram pitanja rjesavat. bilo nas je jedno 8 zaduzenih za to, nitko mi nije dao sve sta je trebao, a neki samo polovicno. popizditis headbang
...to be continued...

- 14:46 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

koristi se samo u svrhe mentalnog oduška autorice

headbang
ništ mi se neeee daaaaa

HIMNA OVOG BLOGA

Led Zeppelin
Babe I'm Gonna Leave You
------------------------
Babe, baby, baby, I'm gonna leave you
I said, baby, you know I'm gonna leave you
I'm leave you when the summertime
Leave you when the summer comes a-rollin'
Leave you when the summer comes along

Babe, babe, babe, babe, babe, babe, baby, mm-baby
I'll wanna leave you
I ain't jokin', woman, I've got to ramble
Oh, yeah, baby, baby, I will really, really nn-got to ramble
I can hear it callin' me
I can hear it callin' me the way it used to do
Oh, I can hear it callin' me back ho-wome

Baby, oh, babe, I'm gonna leave you
Hoh, baby, you know I've really got to leave you
Oh, I can hear it callin' me
I said, don't you hear it callin' me the way it used to do, oh

I know, I know
I know I never, never, never, never, never gonna leave you, babe
But I gotta go away from this place, I gotta quit you, yeah
Oh, baby, baby, baby, baby, baby, baby, baby, oh
You hear it callin'
Don't you hear it callin' me again

Oh, woman, ah, a-woman, I know, I know
Feels good to have you back again, and I know that one day, baby
it's gonna really grow, yes it is
We're gonna go walkin' through the park every day
Come what may, every day, oh, my, my, my, my, my, my babe
I'm gonna leave you, go away

Hoh, oh, god, miss your lips, sweet baby
It was really, really good
You made me happy every single day
but now I've got to go away, oh, oh, oh
Baby, baby, baby

That's when it's callin' me
I said, that's when it's callin' me back home



ISPRIČAVAM SE ZBOG TIPFELLERA, NE DA MI SE ISPRAVLJAT