< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moje visočanstvo:

01.06.1989. g. U 5:40 MIN U RANU ZORU
na svijet je doputovala cura hm...
što znači da ima 18 i kusur...
ženka, ljudskog porijekla,
čokoladne puti...
rođena s jadnih 2 kg.... hm....

-živi u preljepom gradu... Dubrovniku...
koji jest preljep... preljep,
ma najljepši...
najbolji..... hm...
ali ga malo kvare ljudi,
ne mislim na Dubrovčane
već na onu gamad koja većinom
ljeti obilazi naše područje,
a dolazi preko
južne granice Hrvatske....
hm... neću više
jer ne želim preprike u vezi toga na ovom blogu!

-ne voli crtiće.. aaaa
-velika je maza, obožava kad je se mazi pazi,
bila to prijateljica, roditelji....
-Patim za pažnjom....
taj osječaj sigurnosti i voljenosti...
Provodim većinu vremena pred ogledalom,
ne ne mislim da sam lijepa... ali ne i ružna..
proučavam se hehe

-Uvijek tražim opravdanje za druge ljude...
uvijek pomislim ej pa što da sam ja to napravila....

-Ne volim licemjere,
ljude koji nemaju svoj stav,
ljude koji ne mogu podnijet kritiku,
osvetoljubive, pohlepne, škrte......
ajme a pogotovo one koji nešto počmu...
"ajme moran ti nešto reči,znaš...."
i gotovo ..j* da ne rečen šta....aaaa



nikolinadadic@hotmail.com -msn

Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je kad si nitko i ništa onome tko je tebi sve...al život teče dalje i ne pita boli li ili ne....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PAMTIT ĆU JEDNO LJETO...
I JEDAN SUNČEV SJAJ...
PAMTIT ĆU JEDNE SMEĐE OČI...
NJIHOV BLAGI SJAJ...
PAMTIT ĆU JEDNE USNE...
I KOSU CRNE BOJE...
PAMTIT ĆU JEDNO...



Jos me pali dodir njegov
jos ka prut sva zadrscen
kad ga samo spomenem

Sad kad prosla san kroz sve
od zivota nevoje
sad ti stvarno mogu rec'

Uvik ces, duso, ostati
svitlo bez kojeg ne mogu
kampanel moje ljubavi
jedina luka na moru

I skloniste od nevere
nevere sta je nose godine

Ma jos me pali dodir njegov
poljubac prvi okusan
ma ko ce zaboravit njega

I bit ces mi skloniste od nevere
nevere sta mi nose godine

Uvik ces duso ostati
kampanel moje ljubavi


srijeda, 04.07.2007.

I TO JE TO.......... PRAVCI!

=MAJSTORICA U GRUŽU=

Mislim da je čitav grad živio za ovaj dan. Petak, odlučujuća utakmica. Svi smo već 2 sata prije bili pokraj bazena nebili što prije ušli i zauzeli bolja mjesta. Čak je i moja mama 2 dana prije štampala maice (njih tridesetak) i podijelila prijateljima. Naprijed veliki znak juga, a ozada SVIM SRCEM ZA JUGA. Pogodila je,bar moja obitelj živi svim srcem za Juga. Tata Bušlje je čak doveo svoje navijače iz Komolca s bubnjevima... i svom opremom koji su podigli atmosferu. Ono navijanje uru prije početka ne može se nigdje doživit nego u nas. Nešto predivno. U početku napeta utakmica kulminirala je pobjedom Juga. ZASLUŽENO. Fatović i Kržić najsretniji. Ipak je to njihova zadnja utakmica na našem bazenu. Emil je u svojoj riznici ubrojio još jedan trofej.
P.S. Tati Bušlji mama je rekla da je kopsica bila super, a o vatrometu da ne govorimo.
Moji su zalomili do jutarnjih sati.
Evo novih slika.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Strasti se nisu ni smirile, a već se putovalo na dinal four u Milano. Napokon sam dočekala da i ja pođem s mojima. Nisu me iznevjerili. Čak smo mama i ja krenule dan prije tate, s igračima, u srijedu veče. S nama je išla moja super frendica Nika s njenom mamom.
Nas dvije, njih dvije i Anita od Emila..............ludo, provod zagarantiran. Tri dana smo lumpovale, šopingirale a tatu smo sreli u prolazu, hehehe! On, Čular, Milić i Pecotić bili su u drugom hotelu, dosta udaljeni od nas, a mi u centru Milana aaaa.
Ali isto smo uveče svi skupa zalomili do zore. Prvo veče s trbušnim plesačicama, a iduće smo proveli na festivalu latinoameričkih plesova. Trebali ste to vidit! Svi su se otkačili za neprepoznat, a moj tata tek...aaaaaa Utakmice su bile nešto posebno! Ona s Partizanom puna naboja, emocija, suza radosnica nakon pobjede i slavlja dugo u noć! Ona sutradan je bila opuštenija, ali na kraju ipak tuga jer smo ipak kad smo sve to zbrojili bili bolji, ali što ćemo....
Jedan nesuđeni peterac i jedan faljeni..... Ali, eto, nije nam bilo suđeno. Žao mi je smao naših Jugaša jer su zaslužili i tu pobjedu!!!
Pa Bože moj nije ovo kraj i iduća sezona je pred nama. A sa istom ekipom ponovo ćemo biti najbolji u samom vrhu =ŠAMPIONI=!
Evo malo sličica....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (58) | print | # |

<< Arhiva >>

0