Nakon višeminutnog prisječanja usernamea i passworda za ovaj blog, donosim vam nove promjene u Nik i Nak engineu.
- Promjenjen item system
Od sada itemi više nisu posebni objekti, zbog poteškoća uklanjanja itema iz inventorya (inventory je lista item klase). Sada je svak item bool varijabla i jedna string varijabla (za opis).
- Dodana mogućnost izbacivanja itema u trenutnu prostoriju
Sada je moguće deponirati item u prostoriju, tako da to otvara mogućnost novim zagonetkama.
- Nak zaboravio kako koristiti iteme
Promjenom inventory systema Nak je morao izgubiti sposobnost korištenja itema. Sjetiti će se on kako se to radi, ali to mi sada nije primarni cilj.
- Još malo pa igra savea
Napravio sam osnovni kostur DataHandler klase koja će služiti za pohranjivanje podataka. Pošto ne želim dodavati varijablu u memoriju Windowsa da bi pronašao lokaciju foldera, a u registry ne želim zadirati još dok ga bolje ne proučim, za sada će se svi fileovi spremati u "C:Nik & Nak Secret files" .
To je to za sada, više kad napravim više.
Eeeeeeeeee, prije nego što zaboravim, imam jedan screenshot:
travanj, 2008 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Obavjesti o novim promjenama u Nik i Nak Engineu koji trenutno radim u C#u.