Nik i Nak - developer blog

srijeda, 21.05.2008.

Job's done... (almost)

Vjerovali ljudi ili ne, glavni koncept igre, konstur funkcioniranja stoji, bez prijavljene greške! U biti još ništa nije gotovo u smislu da je igrivo, jer do sada jedino Debug() ima glavnu ulogu. Funkcije sam provjeravao pojedinačno i zajedno, sve radi uredno (kuc, kuc od drvo... da ne ureknemo). Prostorije rade, liste se ne dupliciraju, algoritam za izbacivanje itema/npca iz liste rade, datahandler jedino još moram malkoc dotjerati. Još lijepo srediti prostorije i metodički skup je gotov. To ću lijepo zapakovati u jedan .dll, a u drugom .exe ću slagati epizode. Ovo je teorija, sad samo da tako i praktično bude...

21.05.2008. u 21:50 • 0 KomentaraPrint#

petak, 16.05.2008.

Negativci su došli na svoje!

Od sada se Naka može tuči sa Dummy Itemom! Nije neki battlesystem, nego čisto negativni učinak na NPCa. Sad, treba mi vaše mišljenje. Implementirati ću neki fame sistem, pa imam nekoliko pitanja na koje tražim odgovor:
1. Dali da famesystem bude fame u kompletnoj igri ili fame samo na jedong NPCa? (znači jednog mogu maltretirati do mile volje, dok drugog mogu lickati do mile volje, samo da se izvuku informacije)
2. Dali da famesystem ima samo dvije vrijednosti ("They like you" i "They Hate you") ili da bude neki postotak koliko vas vole? Čekam vaše komentare na PCPlayu!
Nik i Nak @ PCPlay

16.05.2008. u 23:02 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 13.05.2008.

Small Upadate

Nisam imao puno vremena, ali sada radi korištenje itema na jedinom NPCu koji postoji za sada. Item se koristi u pozitivnom smislu, jer dummy item i pokoćeni dummy item nemaju baš nekog pozitivnog učinka na Naku (ali ima negativnog, ali tek kasnije :) )....

13.05.2008. u 22:08 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 11.05.2008.

Naslov...

Iako nisam ovaj tjedan uspio puno pisati, jer sam bio na državnom natjecanju iz Njemačkog, imam vijesti. Odlučio sam da će od sada svi NPCi i Prostorije biti statične klase, jer u biti mi ne treba više istih soba i neće biti klonova. Sustav listanja NPCa i Itema u prostoriji ću promjeniti. Dodati ću im bool varijable, i po tome onda praviti listu. Liste više neće biti List ili List, nego će od sada biti jednostavni stringovi, jer su liste i akcije nad itemima potpuno odvojene, liste služe svejedno samo za prikaz. Tako ću riješiti i problem sa SaveGame() i LoadGame() metodama, jer mi je onda puno lakše rukovati sa savefileom. Eto, toliko od mene za sada.

11.05.2008. u 15:36 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 06.05.2008.

Rewrite

Zbog malo većih tehničkih problema, NIk i Nak će se pisati ponovo iz nule. Koristiti ću stari source, ali s većim izmjenema. Inventory i Item system već stoje u novom ruhu. Nema Screenshotova, jer jednostavno sada ima jedan prazan console window, a bez znanja programera nećete daleko s njim :)

06.05.2008. u 19:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Obavjesti o novim promjenama u Nik i Nak Engineu koji trenutno radim u C#u.