Nike Furiosa

nedjelja, 24.07.2016.

Slikice današnjeg dana




Danas otpratila D. na vlak za Gunju, grad poluprazan.. i vidim ja u pothodniku Importannea stariju gospođu, u kompletiću boje vanilije (sako s rukavima, suknja do pola lista), u jednoj ruci štaka, a u drugoj sladoled Snjeguljica.
Frizura vjerojatno od jučer, ali vidi se da je sijeda kratka kosa isfenirana i nalakirana u frizerskom salonu. U ruci u kojoj je držala sladoled, na pregibu podlaktice i lakta - mala damska torbica.

Izađem iz Importannea, a gore prema tramvajskoj stanici druga gospođa, predivna lila haljina s pastelnim cvjetovima, kaiš naglašava struk, polusandale otvorenih prstiju, tanke čarape ispod kojih se vide nalakirani nokti, lila torbica.. ja prolazim pokraj nje i vidim iz profila precizno nanesen ruž, naočale za sunce velikih ljubičasto-bež okvira, također pomno isfenirana frizura, miriše po nekom ugodnom, starinskom parfemu.

Uglavnom, obje su mi izgledale divno, dok sam ja sama sebi izgledala totalno bezvezno, valjda premorena od jučerašnjeg dana.

Neodoljiv mi je bio sladoled kojeg je jela prva gospođa u damskom kostimiću (nisu sladoledi na štapiću rezervirani samo za djecu, o ne!).
A vezano za haljinu ove druge gospođe - danas ih možeš kupiti puno, ima kvalitetnih po povoljnim cijenama, posebno kad su sniženja. Kupiš, odjeneš koji put, možda je ne odjeneš više nikad, možda još ponekad, ali u izlozima uvijek ima još ljepših, još boljih.
Ja sve svoje haljine jako volim i čuvam, ali općenito mi se čini da se danas žene olako riješe ljetne haljine i onda je sljedeće ljeto (ili ono iza njega) zamijene još ljepšom, još boljom (ili im se samo tako čini).
Nekad se starih ne riješe, ali ih ne nose te ih čuvaju u ormaru.
Imam osjećaj da su se prije haljine, kostimi, odijela, kaputi, baloneri, odnosno odjeća koja nije "za po doma" pomnije kupovala. I kad se kupio kvalitetan komad odjeće, nosio se godinama, čak se prepravljao i popravljao kod krojača i tek ako mu više nije bilo pomoći ili je bio iznošen - bacao ili možda davao dalje.

Lila haljina, zvijezda današnje priče - tko zna kad je kupljena (možda su to bile 70-te, 80-te), ali je voljena, pažena i čuvana. I gospođa ju je ponosno nosila, i nosit će je svako nadolazeće vruće ljeto - jer posebno dobro paše uz ljetno, sunčano nedjeljno prijepodne u polupustom gradu.
Nema tu trenda. To je stil :-)

Godine - opet sam se uvjerila da su totalno stanje uma. Tu su naravno i neizbježni fizički pokazatelji zbog kojih ne možeš ne vidjeti da je riječ o starijim gospođama, ali da me danas netko pitao - ja bih rekla da su to bile dvije bezvremenske dame.
Obje su zračile i izgledale sretne (unatoč tome što je prva gospođa teže hodala i imala pomagalo).
Kao da je život pred njima.
Što zapravo i jest :-)

Oznake: ljetne haljine, ljeto u gradu

24.07.2016. u 16:52 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Komentari da/ne?

nike_furiosa@yahoo.com

za sve ono što biste mi možda željeli reći ili me pitati off the record :)

Da li spavam:


Sa mnom ste pili koktel: