srijeda | 30.11.2005.

myspace


evo jedne moderne crvenkapice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
otkad je vidio tu sliku jedan frend me zove crvenkapica :(
Evo jedan sastavak o prijateljstvu pa ga iskomentirajte.....
Do sada sam imala hrpu prijatelja. Moji prijateljii najranijeg djetinstva, dok još nisam išla u vrtic , su bili uglavnom djeca, prijatelja mojih roditelja. Koji su nam cesto dolazili u posjete ili mi njima. Kasnije se to prijateljstvo prosirilo na djecu iz vrtića. Tu sam imala puno prijatelja i svi smo se voljeli igrati zajedno. Polaskom u školu krug prijatelja se proširio.Svake godine po neki novi prijatelji. Sada ih imam puno, ali nemam puno vremena za njih sve... Ima ih nekoliko s kojima se često viđam. Jasno je da svi nisu pravi prijatelji, da se u toku druženjati prijatelji pokažu koji su pravi, a koji to nisu. Tada slijede razočaranja i tako malo po malo svodi se na malo prijatelja. Najgore je kada se u prijateljima razočaraš kada ti neželi pomoći u nevolji, a znaš da kada bi htio da bi ti mogao pomoći, ili kada mu se povjeriš i onda to kže nekome drugome. Ja zapravo volim nova prijateljstva, jer zapravo od svakoga možeš nešto naučiti. Prijateljstvo je ljubav, koju stalno njeguješ, i kojoj moraš vjerovati. To ne znači da ti netko mora uvijek tolerirati svaku tvoju riječ, ali ako misli suprotno, mora je obrazložiti. Prijatelj nije pravi ako ga moraš kupiti. Kada dugo godina imaš istog prijatelja postanete vrlo slični u pstupcima, mišljenjima, čak postanete jedna duša u dvije osobe. Prijatelji zajedno odrastaju i formiraaju se u ljude. Dobar prijatelj ti više vrijedi nego rođak, tj.krvni rod.
Prijateljstvo nam je potrebno kada smo usamljeni, kada imamo neki problem, tada ga povjerimo prijatelju a on nas sasluša i kaže svoje mišljenje. Nakon toga nam je malo lakše jer smo to s nekim prokementirali. Kada vidimo prijatelja tada se osjćamo sretno, jer smo vidjeli nekoga tko nas voli. Pravi prijatelj će ti reći što valja i usmjeravati te prema pravom putu.
Prijateljstva su različita, ovisno o dobi i zrelosti. U ranijoj dobi, tj.pubertetu su obično prijateljstva po spolovima. Prijateljica će me više razumjeti jer doživljava sve isto što i ja (u nekim slučajevima). Dok muški prijatelji se već ne uklapaju jer oni imaju različite probleme od mojih(osim kada treba razumjeti mushku psihu). Prijatelja nemoj trežiti kao neki predmet jer takvo prijateljstvo neće uspijeti. Sebičnost se ne smije pojaviti, jer će prijateljstvo brzo pasti u krizu. Prijatelja moramo prihvatiti radi njega samog, a ne zato što je on popularan, bogat, itd. Moramo naučiti biti prijatelji a oni koji to neznaju postoje prijateljske zajednice. U njima se može puno naučiti, kao otvoreno razgovarati i prihvaćati druge koji nemaju isto mišljenje te ih podržati tamo gdje su u pravu. Takav odnos stvara prostor za zdravo prijateljstvo. Svaki novi prijatelj obogaćuje staro prijateljstvo,. Mali krug prijateljstva znači da nisi baš ispravan, jer te prijatelji izbjegavaju.
U prijateljstvu dolazi do raznih riza, kao ljubomora, zavist, neiskrenost. To sve se može riješiti iskrenim razgovorom..
Moramo pomoći jedni drugima u svemu što je moguće i suoćiti se s problemima. Neki se prijatelji međusobno optužuju i dođe do zahlađenja. Tko voli svoga prijatelja za njega će učiniti sve.
Isus nam je dao primjer, jer je volio sve svoje učenike i to pravom ljubavlju. Sa njima je djelio sve što mu je bilo važno, znači treba vjerovati u prijatelja i treba znati oprostiti, i nikada iznevjeriti. Isus je dao svoj život za njih, a nisu svi bili iskreni prema njemu. Kaže se kakav si takve prijatelje biraš. Ja pripadam jednoj vedjoj ekipi frendova, ali nažalost ne provodimo puno vremena zajedno. Moje prijateljstvo je uglavno povezano sa školom, makar izadjem i van s prijateljima.
Nekoliko puta sam se razoćarala u prijateljima, najčešće kada ti ne žele pomoći, i to u školi. Al to im je uvijek oprošteno zato što su nervozni pa ne razmišljaju o postupcima.
Osobno smatram da kada padneš u neku krizu bila ona duševna ili ekonomska onda ti prijatelj može pomoći.
Sjećam se kada mi je prijatelj podmetnuo kišobran pod noge dok sam trčala, aposljedica je bila razbijeni zub. Nisam mu to zamjerila jer sam znala da se šalio, a iz šale su nastale posljedice. Treba znati i oprostiti. Kada ću imati više vremena, a tu su i školski praznici, nastojat ću više njegovati to prijateljstvo.
myspace

pusha svima!!!!

- 17:09 - Komentari (20) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>