nedjelja | 20.11.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je moja Nera :)
o boze ja sam fakakt u kurcu... opet....se proshlost ponavlja.... mislim si jedva sam prestalai sad sam opet pocela... da mi je znati koliko dugo cju izdrzjati da nitko ne otkrije... bojim se.. oni koji cje ovo cjitat malo cje se i zacjuditi ali nezelim da se neke stvari saznaju u shkoli... Jucjer sam se posvadjala sa starcima zato kaj mi seru da nemogu nositi vishe kratku jaknu nego moram nosit kaput!!!! covjecje ko da smo u 19stoljecju... josh kaj je najbolje kaput je skoro do poda i nekakve ruzjne narancjastozjute boje...... i kao onad smo preshli na ocjenen, kao kak je mislim procj s 5 s ovim ocjenama, i mislim si ja pa ne mislim procj s 5 to ste si vi utuvili u glavu!! Mislim zale se na moje ocijene ko da prolazim s 3 ili 2, cjovjecje imam 4!!! I tak sam u suzama otishla u krevett ne zbog toga shto seru nego zato kaj se stari dero na mene, inacje mi sve rijeshimo razgovorom, obicjno je stara ta koja se dere!!! Mrzim ih nekad mi dodje da jednostavno odem, da me nikada vishe ne vide, ionako imam feel da im nebi falila...
neznam ali i ovaj blog me malo umiruje, hvala svima koji podnose moje jaukanje... kisssssssssssss........

- 16:42 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>