četvrtak | 17.11.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja bivsha maca......
mislim, menen tak vole zajebavat da vishe nikom ne vjerujem... danas prvi sat nisam imala poshto neidem na fucking francuski, iz fizike sam dobila 3 i to zbog jebenih greshica, a cak sam i izracunala dobro al teorija mi ovaj put nije sjela... e da i Ana mi je donjela Harry Pottera, shesti dio.... jeeeeeeee.. Jedva cjekam da pocnem citati! I kao 5 sat trebamo imati srz i dodje Cetka nama da idemo u blagavonicu gledat Ljubicjicja al nas je glupa kuharica stjerala pa smo nasli neki razred otkljucjan, svi ushli i upalili si telku pola ih je otishlo a josh smo imali fucking tehnicjki... i pokucam ja profacu na vrata i ocju ga pitati jle nas ocje pustiit i izdere se na mene. Joj kak sam bjesna bila, uzmem jaknu iz ormarica Saru i Mateu samnom i proshetat malo. Barem nesh shta mi digne raspolozenje i onda zakasnimo na sat tj, josh ni zvonilio al si je lik nesh zabrijo i napiso da kasnim pet minuta... mislim si ma boli me...... i na kraju josh pishemo test koji nisam nisam imala pojma...I tak mi je proso jutarnji dio dana... a za ostatak neznam.......
.................................
.................................
btw. za one koji mi seru da ne vide citat teks, ja im nemogu pomoci jer jednostavno na ovom dizajnu neznam promjeniti slova... tako da sorry il se malo namucjite da procjitate teks ili ga nemojte citati.... pusa svimaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

- 16:46 - Komentari (10) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>