četvrtak | 10.11.2005.

Ujutro sam se probudila tak happy, da bi otisl a na internet i sjebala si blog, i sad moram napravit novi, valjda ce mi uspijet... TO se samo meni moze dogoditi!! I sada svima moram rec da imam novi blog... mozda...Ja sam nikki, onak mal sam otkacena za 14godisnjakinju...itd....
A neznam sto josh da napishem,zivim u Zagrebu, obozavam njuzu i to punk, metal i rock, u skoli bash nemam prenajbolje ocijene. a ima i neshto neopravdanih... Kasnije namjeravm u primjenjenu umjetnosti, smjer-fotografija... moji starci nisu previse odushevljeni time al shto cu ja..Imam starijeg buraza, ukratko o njemu-sick man...mladju sistericu-dosada mala... Starci su mi tak tak, stara je on malo nervozna, a starog obozavam... Eto to je kratko o meni... a kome ce se dati citati saznat ce joh puno toga... byee....

Pusacccccccccc svima koji citaju.......

- 11:09 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>