< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Di cete me nac...Na msn.u,haha
msn: perisa-zd@hotmail.com


Blog za povremene postove kada imam volje pisati.......
Vecinom cu pisat kad uvatim vremena.....



Ako Ikad Budes Drugu Volia Onako Kako Sam Ja Tebe Voljela,
Pazi Da Je Ne Izgubis Onako Kako Sam Ja Tebe Izgubila.
A Ako Je Izgubis Onda Nemoj Plakati
Onako Kako Sam Ja Plakala Jer Te Suzama Nisam Vratila!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ti nisi htio da mi kazes --da ti srce drugu voli.
--Nisi htio da mi kazes --jer znao si da boli.
--Slusala sam zadnje rijeci --u kojima si mi rekao sve,
--al`gdje ti je bila hrabrost --da mi kazes MRZIM TE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Tesko je voljeti nekoga, ko nije tvoj!
Tesko je reci "PRIJATELJU" a misliti "NAJDRAZI MOJ" !!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.

Image Hosted by ImageShack.us

Boli me sjecanje na tebe
ne znam sto bih s tim
ne znam gdje da preselim
ovu tugu na srcu

Boli me sjecanje na tebe
ne znam sto bih s tim
kako da se umirim
i gdje da ovu bol preselim

Image Hosted by ImageShack.us

Dusu dotakne sve sto na te sjeca me
ispod kisnih oblaka svoje sunce cekam ja
i sad zivim za tebe samo mi nedostaje
dodir tvoje ljubavi da me zagrlis

Image Hosted by ImageShack.us

Kad sam te prvi put vidjela znala sam da si poseban
kao da sam sanjala da ti srce stavljam na dlan

Znala sam to je taj osjecaj kad ne trebam nista reci
srce cita iz pogleda, sve zna bez ijedne rijeci

Image Hosted by ImageShack.us

Odavno nismo skupa ja i ti
a ne mogu objasniti
zasto te srce ne pusta
nakon toliko vremena

Odavno nismo skupa mi
a ti si jos uvijek u meni
nije dovoljno otici
da srce prestane voljeti

.............................<3.............................
Previse sam volila
bila sigurna u nas
život takav kakav je
sve okrene za cas...
...................................
Cesto u tami svoje suze brisem
stalno te zovem a tebe nema vise
cesto u tami jedva srce dise
ljubav si tuda moja nikad vise
.........................................
Bolje je za sve da samo
prodes kraj mene
Jer bojim,bojim se
ako te se sjetim
sjetit cu se previse....
.............................
Umirem sto puta dnevno
a tebi je sasvim svejedno
znam da sam kriv i znaju to svi
znam da je kasno al trebas mi ti
..................
Sada znam da te trebam
sada znam da te volim
i kada unaprid gledam
bez tebe ja ne postojim

četvrtak, 09.10.2008.

Misliš da si mu ti sve....Da si mu jedina...Da mu značiš kao nešto najvrijednije u njegovom životu....Ne da samo tako misliš nego i on tako govori...
Priča nešto u što je teško povjerovati da to uopće može postojati,ali toliko i on tebi znači da mu naravno vjeruješ i još ga više zavoliš.
Bude vam lijepo,takve trenutke nikad nećeš moć zaboravit i sve ti se čini kao da si u bajci...A onda samo u jednoj sekundi sruši ti se sve...Tvoja bajka završava tužnim završetkom....A ti neznaš ni zašto,ni kako,ni čemu to ?!?!?!....
To zna samo 'on'....Samo 'on' zna da ono što je zapravo imao i djelio s tobom je bila sve samo laž ili možda 'povremena' istina....
Ne,ti neznaš nit nemožeš znat što on zapravo krije u sebi....
Svaki dan vam je bilo lijepo,svakim trenom ste doživjeli nešto novo i išli daljeu sve lijepše i dublje osjećaje....Ali teško je na kraju shvatit da si samo ti tako to doživjela...A on je zapravo sve to samo dobro odglumio....
Zapravo shvatiš da si voljela samo stranca kojeg nikad nit nisi takvog upoznala,a ne onog 'najboljeg dečka na svijetu'......
Bio je uz tebe uvijek i svugdje,a onda kada ti je najviše zatrebo njega nije bilo...Otiša je...
Dan prije nego je zauvijek otišo bilo je sve predivno,kao da mi je htio ostavit još dublji trag u srcu nego što već je....
Mazio me,ljubio,grlio,nježno....Govorio je da me voli...Da....Ma neznam...Neću o tome....Jer je to bilo sada tak shvaćam samo prazne prićice u koje lako povjeruješ ako ti je netko bitniji od tvog vlastitog života....
A sutra....Odjednom....Dolazi samo poruka...'GOTOVO JE'.....
Traži neke jadne izgovore samo da bi imo nešto za reć....
Ali ne....
To mu nema nikakvog smisla....Znamo oboje da to što govori je neistina...
Ni sam nezna kojim riječima i kako bi ovaj prekid učinio uvjerljujućim....
Jednostavno se izgubio sav...
Ne to mu neću nikada zaboraviti.....Preduboko je......
Ali znam da sam ga preboljela i da ga sada prezirem......
Zaboravit ga neću nit nemogu,ali mrzit ga hoću i to onoliko jako koliko je on prolio mojih suza......
Ali neka....Osjetila sam prvi put bol u svom životu i možda zvuči neistinito ali stvarno je da sam uživala u svojoj boli....
Nekako su mi suze,tužne pjesmice i sjećanje na lijepe trenutke davale predivan ugođaj....
Moja patnja,bol,i suze bili su nešto najsvetije u mom životu....
Osjećala sam se sigunom,zaštićenom i ponosnom....
Ljubav je nešto što mi se može desiti,ali za nju neznaš dali je iskrena ili nije,a tuga je ono što ostaje uz tebe zauvijek dajeći ti snagu za dalje i ona je uvijek iskrena!!!



| Komentari (3) | Printaj | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.