i miss you..=(

Tako je bolno sanjati te svaku večer...
Tako je bolna sama pomisao na tebe...
Tako boli..
Ljubim njega, kao da ljubim prazno platno..
Prazno platno je reflekcija mojih osjećaja prema njemu...
Ja tebe toliko osjećam tužni moj dječače, toliko te želim da bježim
Bježim jer bojim se sebe
Nije to ljubav, ti si moja OPSESIJA.
Ja sam opsjednuta s tvojim likom.
Bježim jer ako ti se predam, ostat će svijetla sjena mene
Ako ti se predam tu ničeg lijepog ni srcu ugodnog neće biti..
Jer toliko je strasti koja razara, razara moju dušu SAMOM POMISLI NA TEBE!
To tako jebeno boli...
Izgorit ću od želje za tobom...
Ovisna sam o tebi. Tako bi te htjela taknut, udahnut...
Kako da ovo zaustavim..
Ovo se događa samo u filmovima, ovo nije za obične smrtnike.
Ljubim njega..
Samo da pokušam zaboravit...
Samo da mi skrene misli..
A nisam fer, znam...
Ali pokušavam sačuvat sebe, a gorim, gorim za tvojim dodirom, osmjehom, pogledom..
Ja sam ovisna.
Ovisna.
Ovisna o tebi.
Vrijeme liječi rane kažu, ali ne gasi želju.
Ljubim njega..
Nisam fer..znam..
ali pokušavam se spasit.
Izgorit ću kao nikad dosad.
Nije nimalo ugodno.

15.06.2009. u 01:36 | Reci nekaj pametnog (19) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ovo je samo moje..i tu bum pisala kaj god ocu..
U ovom blogu pišem o svome životu...kako napredujem u razvijanju svojih mogučnosti..
o odnosu s drugim ljudima...
o mojim raspoloženjima...i sličnim stvarima.
Onaj koji će ismijavati nije dobrodošao.
Što se tiče komentara, ne ostavljajte komentare poput sljedečih:
"Super blog", "Hey, svrati do mene" i sl.
Mene ne zanima jeli ovaj blog nekome super ili ne.
Samo me zanimaju mišljenja drugih o onome što se
događa u mome životu.
ovo je samo moje..i ak neko misli kopirat nek
ode i nade si zivot...
a ne da tu druge kopira...taj mora da je jadan i da nema svoje misljenje..
Ugodno čitanje... i nemojte gledati iza sebe... ne pitajte zašto... samo nemojte.
tolko o tome


mom srcu drago:metal,crna i ljubičasta boja,tišina,samoća,
moja šuma,tamna strana,muzika,sviranje
jedna osoba,mrak,kiša
i jos dve osobe(tea i dada)



x...about me...x
a girl who name is tina
she live for music
she is a dreamer
the world breake her
belive in nothing
she love one boy <3
and best friend tea and dada <3
she love rain,black color,metal music,dark and silence
she hate some people and harm

x...Neke moje pjesme...x

LAKU NOĆ
Prije no što zemlja zaspaše,
Nebo i oblak tamni oči zaklopiše,
na prozoru obasjana mjesečinom,
Sjedim ja i na tebe mislim
Ljubavi moja.
Duboko u noć slušam tišinu,
A mjesec me mlad obasja
Kao da u moju dušu zaviruje
I gleda brodolom srca mojega.
Pokazah mu svoje najdublje želje,
A ono zasja još jače,izgleda
Kao da sjaji krvavim sjajem
I znam, da u sobi tvojoj sada
Dopire svjetlost njegova jaka,
Da obasja lice tvoje malo i umorno
I zaželi ti ...laku noć...
sjaje zvijezde brojim,
Kao minute što su prolazile
Kada zajedno smo bili ti i ja.
I nakon svakog našeg susreta,
Uvijek sam zaželjela ti ... laku noć....
Kao što sve dođe, tako i prođe.
Pa se oprostih od mjeseca i zvjezda,
Jer uskoro zli covjek ce me odvojiti od njih,
A koliko sam ovdje na tebe mislila,
samo nebo ce znati,koliko me boli
Moja bol će ploviti nebom,
A tebi, ljubavi moja,
Laku noć.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NOĆ U PATNJI

Sjedoh u travu među krijesnice,
Pogledah u divno većernje nebo.
Vidjeh kako zvijezde sretno trepere,
A eto u trenu bljesak i zlatan trag male zvijezdice.
Padaše polako, jedna tužna među tisuće veselih.
Brzo zaželjeh želju toplu da srce moje razveseli.

Poželjeh one prekrasne crne oči,
Te prstima kroz onu meku i divnu, crnu kosu proći.
Osjetiti nježne dlanove na svojoj koži,
Uz toplinu tijela se stisnuti,
I prekrasn glas slušati,
Koji moje ime govori.

Poželjeh njegov smijeh slušati,
Simpatične pokrete tijela i lica gledati
Koji će me uvijek veseliti.
O da mi je i zagrljaj čvrst,
Koji pamtit ću viječno
I poljubac jedan onih usana vrelih,
O ljubavi moja....

Upitah se, da li zvijezde ispunjavaju želje?
Zaslijepi me svijetlost jaka,
Pogledah kraj sebe i vidjeh zvijezdu
Kraj dlana kojoj polako
Svijetlost gasi se do svog kraja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


APSOLUTNO NIŠTA

Ništa.apsolutno ništa
potpuna tišina..mrak i gorčina
tupo gledam u zidove,
a suze umivaju moje lice..
osječam ogromnu prazninu u grudima..
ne dišem,nemam snage,a ni volje da ustanem..
nemogu više,potpuno sam uništena
i sve što želim je da ova bol napokon prestane..
da nestane u potpunosti,u istoj brzini u kojoj je dosla..
ništa ne osječam...apsolutno ništa osim ove tupe boli
i ogromne praznine..u meni nema vise ničega
osim praznine i boli..nemogu više..ovaj put je to jace od mene..
gotovo je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KRVAVE RUŽE

Ruže, ove krvave ruže....
Slika su moje gorke,
a tako slatke patnje
Gledajući ove crvene ruže,
u rukama svojim, kao živo biće,
njegujem tople i meke latice.
I plaćem i prestati ne mogu,
kao obasuta trnjem,
stvara se ugodna bol,
a krvave suze teku niz lice,
skrivajući tajnu koja polako
odlazi u viječno sjećanje
najmilije mi ljubavi.

U sebi vićem,nitko me ne ćuje.
Zarobljena u ovom prokletstvu,
u srcu gorim, krvarim iz očiju.
Samo me ove crvene ruže gledaju,
i upijaju svaku kap mojih krvavih suza.
Toliko proplakanih noćiju,
a nitko nezna, ,što voljeti znaći,
život za nekog dati,
kao ove krvave ruže kratkog vijeka,
žrtva za vječnu radost i ljepotu
sjećanja na najmiliju mi ljubav.volim te
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us