< | kolovoz, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svasta i nista...........
Opis mene.....
Ime:NeNo
Godine:15
Grad:RiJeKa
Volim:RaP,HiP-hOp,NoGoMeT,aUtE,mOtOrE.....
Ne volim:RoCk,MeTaLiC,TeNiS,........
Naj reper:2Pac
Naj nogometas:Raul
Naj auto:Porsche
Naj motor:Kawasaki Ninja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
hm.... mala inka....
Sara - Naj frendica
Ivana - luda cura
Leyaaa - super cura
Kika.. - zajebana mala
Mysa - cool frendica
Mala Plava - fora cura
Nina - satro cura...
Gogo- super frend
Cigla - super za zajebanciju
My Secret Life- fora
Tina - reperica
Striga - cool
Mely - cura koja obozava sex.....
Pricess -.....sve super
Robi - frend
Prco - boy from da Cavle....cool
Sonja- frendica iz osnovne....super je
Dea - ok cura
Enny i Jasna - crazy girls
3 Racunalke -fora curke
Sto se tice linkova,nisu svi tu.....pa koga sam zaboravio ili ko oce u linkove neka kaze....i odmah leti u linkove....hehe
This album is powered by BubbleShare - Add to my blog
Ettore Bugatti dizajnirao je svaki od legendarnih Buggati auta napravljeni pre drugog svetskog rata. U periodu od 1909 do 1940, oko 8,000
Bugattia – trkačkih, sportskih i luksuznih – napustilo je ovu, u to vreme, malu fabriku. Najpoznatiji među njima je Type 41 Royale. Ovaj autu je bio ogromne veličine, dugačak šest metara sa ogromnim motorom od 12.7L V8. Imao je tri brzine i mogao da je dođe do 145 kmp u drugoj brzini. Ettoru je trebalo više od 20 godina da usavrši ovo auto i dovede kompaniju na puteve slave. Ettore je u početku planirao da napravi 25 vozila, ali na kraju ih je napravio samo šest. Svih šest modela danas su u privatnim vlasništvu i dosta su skupi. Jedan od njih, Bugatti Type 41 Royale Sports Coupe, prodan je Aprila 12, 1990 u Japanu za $15 miliona čime drži Guinness svetski rekord kao najskuplje auto. Od ukupno 8,000 koje je Bugatti napravio u 1909 – 1940 periodu oko 2,000 danas je u dobro kondiciji.