srpanj, 2006 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svasta i nista...........
Opis mene.....
Ime:NeNo
Godine:15
Grad:RiJeKa
Volim:RaP,HiP-hOp,NoGoMeT,aUtE,mOtOrE.....
Ne volim:RoCk,MeTaLiC,TeNiS,........
Naj reper:2Pac
Naj nogometas:Raul
Naj auto:Porsche
Naj motor:Kawasaki Ninja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
hm.... mala inka....
Sara - Naj frendica
Ivana - luda cura
Leyaaa - super cura
Kika.. - zajebana mala
Mysa - cool frendica
Mala Plava - fora cura
Nina - satro cura...
Gogo- super frend
Cigla - super za zajebanciju
My Secret Life- fora
Tina - reperica
Striga - cool
Mely - cura koja obozava sex.....
Pricess -.....sve super
Robi - frend
Prco - boy from da Cavle....cool
Sonja- frendica iz osnovne....super je
Dea - ok cura
Enny i Jasna - crazy girls
3 Racunalke -fora curke
Sto se tice linkova,nisu svi tu.....pa koga sam zaboravio ili ko oce u linkove neka kaze....i odmah leti u linkove....hehe
This album is powered by BubbleShare - Add to my blog
Novi 599 je od prethodnika ljepši, veći, sigurniji, luksuzniji, jači i moderniji, a uz sve to lakši pa stoga i s daleko povoljnijim, rijetko nadmašenim, omjerom snage i mase.
Simbolike je puno: 599 označava obujam motora podijeljen s deset, GTB je tradicionalna oznaka (grand turismo berlinetta) koja je krasila poznate Ferrarijeve cestovne modele, a Fiorano je testni poligon Ferrarijevih F1 bolida i poligon trkaćeg odjela Qestione Sportiva. U odnosu na 575M, novak je narastao jedanaest centimetara u duljinu, šest u širinu i čak pet u visinu. Uz 25 cm dulji međuosovinski razmak ipak ne djeluje glomazno jer karoseriju prate ugodne i umjereno zategnute linije. Njuška je nisko položena, a prati je dugačka prednjica s motorom smještenim iza prednje osovine (a mjenjačem ispred stražnje) kako bi se postigao optimalan omjer masa. Stražnje je staklo kupolasto, a uz C nosač, ako ga tako možemo uopće nazvati, struji zrak koji dijelom dolazi iz posebno oblikovanih retrovizora (sličnih onima s F430) pa tako oni zajedno imaju aerodinamičku funkciju. Iako svaki aktualni Ferrari ima dvostruka stražnja svjetla, 599 krši to nepisano pravilo stavljajući naglasak na skrivenu moćnu eleganciju. Na kraju, veliki je difuzor u kojeg su smještene male maglenke i četiri ispušna topa koji proizvode nezaboravno iskustvo za vaša osjetila.
Vanjština i boje, unutrašnjost i materijali, oprema i putovanja te utrke i staze četiri su grupacije dodatne opreme za personalizaciju 599 GTB Fiorana. Takvu mogućnost individualizacije očekuje svaki kupac više od 200.000 eura vrijednog talijanskog paketa najbolje tehnike, najizvrsnijeg dizajna i neokaljanog imidža (jer za razliku od nekih drugih supersportaša, Ferrari uvijek ostaje originalan odolijevaći pritiscima globalizacije). Interijer je obogaćen opremom za komfor i sigurnost, no ono što je važnije spomenuti, pogledom na upravljač ili središnji greben, brzo uočavate neke sisteme za koje ste dosad čuli samo u prijenosima utrka Formule 1.
Ovo nije prvi Ferrari koji koristi Mannetino (još 1996. razvijen za F1), no zajedno s F1-tracom, sustavom aktivne stabilnosti vozila, dosad najbolje ostvaruje prvoklasan vozački doživljaj. F1-trac je intuitivna kontrolna jedinica koja na osnovu spremljenih dinamičkih podataka auta, nadzirući brzinu kretanja svih kotača, prilagođava reakcije, maksimalizirajući učinkovitost motora te način i vrijeme prijenosa snage na podlogu. SCM (magnetorheological suspension control; razvijen u suradnji s Delphijem) je također novost u Ferrariju, a riječ je o ovjesu koji mijenja viskozitet fluida u amortizeru (time i njegov stupanj tvrdoće) pomoću kontroliranog elektromagnetskog polja. Sličan princip rada koristi i Porscheov PASM (Porsche active suspension management), tako smanjujući brzinu reakcije na promjenu podloge na jednu milisekundu. Mjenjač je sekvencijalni, F1 superfast, koji omogućuje ručnu promjenu polugicama iza upravljača ili potpuno automatiziranu. Promjena stupnja prijenosa opet je smanjena pa sad iznosi 100 milisekundi. Spomenuti Manettino povezuje sve te sustave, a vozač na upravljaču bira koji način rada želi.
Launch control je sustav koji će iz 599 GTB pri svakom startanju s mjesta izvući maksimum maksimuma, ostavljajući stražnje kotače širine 30.5 cm na nemilosrdnu bitku s asfaltom. Vozač 599-ice točno osjeća koliko se auto propinje, ali to je tako dobro da se ne može opisati riječima. Opcionalno, mogu se odabrati i keramičke kočnice. Primjenom aluminija u izradi šasije, povećana je torzijska krutost čime je sma-njeno uvijanje karoserije te je smanjena ukupna masa.
Za kraj, još malo o onom koji pri svakom pritisku na gumb Engine start s lijeve strane upravljača, ubrzava kucanje srca. Šesterolitreni V12 s kutem od 60° između cilindara preuzet je iz Enza, no ovdje razvija 620 "konja" (105 više nego u 575M!) "prilagođenih svakodnevnoj upotrebi". Najveću snagu postiže pri 7600 o/min, a može se zavrtjeti još dodatnih 800 okretaja više (V12 koji postiže najviše okretaje). Težak je 256 kilograma, usisni i ispušni ventili imaju kontinuiranu promjenu vremena otvaranja, kvačilo je s dvostrukom lamelom, a uz velik moment 599 se odlično može voziti u nižim i višim okretajima. Motor, koji je pažljivo razvijen uz implementaciju svog Ferrarijevog znanja, krasi i iznimno dobar zvuk. Kreće se od duboke i hrapave pa sve do karakteristično mehaničke, maestralne zvučne kulise.