< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

09/2008 (1)
06/2008 (3)
05/2008 (1)
12/2007 (2)
09/2007 (2)
07/2007 (1)
04/2007 (2)
03/2007 (4)
02/2007 (2)
01/2007 (3)
12/2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


I am 82% Asshole.
Total Asshole or Bitch!
I am one of those people that love to hear the sound of their voice. That and my lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-
-dinner-ass-drip.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Koga ja čitam?


Ribafish: Car, ljudina, legenda, pisao je u KLIKU, sad pise u PLAYBOYU, i jos je stigao napraviti slatkog sina. Rispekt

Dnevnik jednog publishera
blog novine koja predstavlja nešto najbolje što se na kioscima može kupiti za 15 kuna. Bolje čak i od kurtona.

Medo Vrlo produktivan bloger, i prilično zanimljiv. Ne pitajte ga što mu znači ono latinsko u naslovu

Nemetz Zanimljiv pogled na svijet...

Nešto o meni...
Dobar dan dame, gospodo, i oni između. Ja sam ni oficir ni džentlemen i trudit ću se da vas malo zabavim na ovom blogu. U stvarnom životu(TM) sam I.J. (25) - podaci poznati redakciji.

Rođen sam relativno mlad prije 25 god. bez nekog značajnijeg razloga. Završio sam srednju ekonomsku u Dubrovniku i trenutno radim (ne u struci). Imam problema sa prekomjernom težinom (razmišljam da umjesto osobne iskaznice izvadim lokacijsku dozvolu). Poroci su mi seks, droge i rock'n'roll (doduše bez droga, a bogami trenutno i bez seksa). Volim sve što vole mladi (osim narodnjaka), a i ponešto što vole stari. Od prometala trenutno koristim par kožnih cipela (br. 47) iako se nadam uskoro položiti za vozački. Osnivač sam Mladeži Hrvatske Stranke Umirovljenika :), a dosad sam na blogu objavio već jednu kratku pričicu o nasilju u obitelji (link)

Ni oficir ni džentlmen.
20.06.2008., petak
i sada kreće pljuvanje ...

Hrvatska je nesretno ispala sa EP, nakon neviđene euforije, vatreni su nesretnim spletom okolnosti završili svoj nastup. Ono što me veseli je to što se nismo osramotili, iako će sad javnost vrištati da je ovo sramota ... i krenut će pljuvanje po ovim momcima koji su, istina, promašili tri jedanaesterca ali ipak su nam priuštili i mnogo lijepih trenutaka.

Sigurno su u cijeloj ovoj priči, osim Turaka, najbolje prošli Nijemci, koji će protiv kartonirane Turske reprezentacije imat bitno laganiji posao, i kojima akcije rastu za finale.

Nismo ni sudački oštećeni, jedino što je četvrti sudac mogao pustiti onu zamjenu prije turskog gola, ali što bi bilo kad bi bilo ...

Čestitke igračima i izborniku Biliću, za kojega se nadam da će nas odvesti i na SP 2010.
- 23:57 - Papir trpi svašta, a blog još više (4) - Papir stvarno trpi svašta - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.