< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

09/2008 (1)
06/2008 (3)
05/2008 (1)
12/2007 (2)
09/2007 (2)
07/2007 (1)
04/2007 (2)
03/2007 (4)
02/2007 (2)
01/2007 (3)
12/2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


I am 82% Asshole.
Total Asshole or Bitch!
I am one of those people that love to hear the sound of their voice. That and my lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-
-dinner-ass-drip.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Koga ja čitam?


Ribafish: Car, ljudina, legenda, pisao je u KLIKU, sad pise u PLAYBOYU, i jos je stigao napraviti slatkog sina. Rispekt

Dnevnik jednog publishera
blog novine koja predstavlja nešto najbolje što se na kioscima može kupiti za 15 kuna. Bolje čak i od kurtona.

Medo Vrlo produktivan bloger, i prilično zanimljiv. Ne pitajte ga što mu znači ono latinsko u naslovu

Nemetz Zanimljiv pogled na svijet...

Nešto o meni...
Dobar dan dame, gospodo, i oni između. Ja sam ni oficir ni džentlemen i trudit ću se da vas malo zabavim na ovom blogu. U stvarnom životu(TM) sam I.J. (25) - podaci poznati redakciji.

Rođen sam relativno mlad prije 25 god. bez nekog značajnijeg razloga. Završio sam srednju ekonomsku u Dubrovniku i trenutno radim (ne u struci). Imam problema sa prekomjernom težinom (razmišljam da umjesto osobne iskaznice izvadim lokacijsku dozvolu). Poroci su mi seks, droge i rock'n'roll (doduše bez droga, a bogami trenutno i bez seksa). Volim sve što vole mladi (osim narodnjaka), a i ponešto što vole stari. Od prometala trenutno koristim par kožnih cipela (br. 47) iako se nadam uskoro položiti za vozački. Osnivač sam Mladeži Hrvatske Stranke Umirovljenika :), a dosad sam na blogu objavio već jednu kratku pričicu o nasilju u obitelji (link)

Ni oficir ni džentlmen.
01.02.2007., četvrtak
Debilni stihovi ...

Neki dan sam slušajući Narodni Radio (nisam kriv, vozio sam se u autobusu) čuo
totalnu debilanu od pjesme ... Kasnije saznah da je izvodi Lana i da se zove
"Kradljivica Srca" ... Evo dijela koji me se najviše dojmio (refren), a kompletne
stihove možete pročitati ovdje:


Ti si lovac srcolomac
a ja srca kradljivica
ko ce kome uzet’ mjeru
pobjeci u drugom smjeru
kad se sutra probudis
nece biti promjene
samo srce tvoje bit ce kod mene



Majko mila !!
- 09:15 - Papir trpi svašta, a blog još više (4) - Papir stvarno trpi svašta - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.