Pojela sam govno i bilo je slatko

četvrtak, 13.09.2007.

GLAZBA MI SRCE CEPA

Ne mogu prestati plakati!
ponoć je, zar već???

Ne znam ni zašto plačem,
svira DIRE STRAITS: Sultans of Swing
ja ne mogu prestati plakati,
plačem dok ovo pišem,
kao Diane Keaton u filmu "Kada je Jack Nicholson vidio Diane Keaton pizdu"
kada piše svoju dramu o njemu
kada je ostavi radi pičke
koja mu može biti unuka.

Valjda PMS ili kriva kombinacija tableta protiv bolova i alkohola
uglavnom, spremna sam za suicid.
Imam viziju sebe na prozoru,
ali nemam muda.

Ma pretjerujem!
Ne shvaćajte me ozbiljno.

Glazba mi srce cepa.
Kada nešto previše voliš,
više ti boli nanosi nego sreće.

13.09.2007. u 23:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari da/ne?

veze i vezice

Blog.hr

prije $mrTi morate posjetiti:

Blog Nixxy 'THE Queen Bitch' - najveće verbalne teroristice u Hrvatskoj nakon baba u tramvaju i recimo Vuleta i Taggya koji nisu baš u formi (cmok tu, cmok tamo). Yeah, and she's BLACK 2 ! ! !

Jedigown@ or E@tShit

xtc.soul

Veze i vezice

Blog.hr

prije $mrTi morate posjetiti:

Blog Nixxy 'THE Queen Bitch' - najveće verbalne teroristice u Hrvatskoj nakon baba u tramvaju i recimo Vuleta i Taggya koji nisu baš u formi (cmok tu, cmok tamo). Yeah, and she's BLACK 2 ! ! !

Jedigown@ or E@tShit

xtc.soul

O Osobi S Druge Strane Monitora

Bit ću kratka i jasna (a takva nikada u životu nisam bila):

FIZIČKI IZGLED:crnka sa smeđim očima, visoka 172cm, polumjer mozga 9,3cm, srednji prst duljine 7,5cm

MRZIM: laži, višelične ljude koji se ne mogu odlučiti kamo točno pripadaju, hladetinu i iznutrice, Indiru, zvuk gaženja velikih mesnatih kukaca i eterična ulja, tvrdoglave i nedokazive ljude, poledice, kad mi curi nos, zvuk pucanja vratnih kostiju, kada me netko oslovljava sa ˝curo˝, kada mi ljudi uzimaju stvari bez pitanja, retardirane voditelje na Nov@tv i RTL-u, ljude koji smatraju da je ekologija gubitak vremena, vjerski fanatizam i kultove...

VOLIM: ljubičastu i zelenu, sladoled i bijelu čokoladu, snažne individue i kreativne ljude, jagode i kolač od sira, zimske kapute i izlaske sunca, pijuckanje kave u 2.otoku uz razgovor i pljugu, idilične trenutke i lijepe uspomene, pjevanje i stvaranje, mladi mjesec i Veneru, jezera i pustinje, pisma i zagrljaje, upoznavanje ljudi i estetiku, zvuk koji nastaje kada vlak prijeđe preko spojnice između dvije šine (ttm...ttm......ttm...ttm) i kreket žaba u ljetnoj noći...

MOTO: Čini što god želiš da ne bi kasnije žalio za učinjenim ili ne učinjenim, naravno dok god ne štetiš drugima.

VJERUJEM: da ne postoji globalna istina, nego da svi mi stvaramo svoju vlastitu istinu. Ono u što mi vjerujemo je za nas istina i pravila našeg vjerovanja odnose se samo na nas jer smo tako prilagodili svoj mozak da percipira nas i našu okolinu.