utorak, 19.06.2007.
14:43
Marketing
E da, btw. Kao što je očito, opet sam puknuo novi dizajn. Ima svojih bugova, ali znatno manje nego prošli, tak da... eto...
Uglavnom, što htjedoh reć... U zadnje vrijeme, kak sam doma imam više vremena za promatranje televizije. Ne mogu reći gledanje jer to što je na programu, rijetko je vrijedno gledanja.
I gledam sve te reklame. I možda ne bih toliku pozornost poklanjao njima da nisam ovaj cijeli semestar iz engleskog radio baš to. Marketing, advertising etc. Tako da sam sve u svemu prilično postao osjetljiv na to.
I vidim reklame, npr za onu kremu za depilaciju... "Tražimo cure koje to još nisu učinile." Bokte mazo. Ko da traže tinejdžerice koje su još djevice... zapravo, još bolje – ko da traže kurve koje se nikad nisu ševile... jer traže cure koje se još nisu depilirale, ili na ikoji način odstranjivale dlačice... mislim, what the fuck???!!! Pa vi cure valjd znate što vam najbolje paše, ne trebate primjer cure koje još nisu skinule junfer u depilaciji.
Ili još veći proljev na koji sam naišao – su reklame za deterdžente i šampone i slične proizvode. Vidio sam reklamu za one tablete za perilice posuđa. Zovu se nekak "Fase 4", ili nešto što sadrži 4 u svom naslovu. Tablete su revolucionarne jer. Pazi sad ovo: imaju TRI posebna sastojka u jednoj tableti. Neki prašak, malu kuglicu i neki gel... još uvijek me matematika služi da znam da je to TRI, a ne ČETIRI... i sad ko je tu lud? Ispada da je domaćicama neki prašak za pranje ko neko božanstvo. Hm. Ariel Duh Sveti
Ili naprimjer svi ti šamponi.. interesantno je kako stalno izmišljaju nove šampone na bazi novih stvari... limun, naranča, avokado, kiwi... i dobio sam osjećaj da toliko siluju te reklame i da su toliko "revolucionarni" po tom što stavljaju u njih, da bi čist bez beda mogli napraviti šampon na bazi govneta, i da bi ga uz toliko reklame mogli prodati... jer nije bitno što prodaješ, bitno je kako ga predstaviš. For fuck's sake!
Ima tako par reklama koje u sebi sadrže različite nebuloze:
-reklama za kremu za zatezanje kože (ili odstranjivanje celulita), gdje se neka štrkljava ženska spenka po guzici. A u drugoj verziji udara dvoje oščato dupe u drugo koščato dupe svoje kolegice. Bolesno.
-reklama za sredstvo za odstarnjivanje kamenca (Mr. Muscolo) sa ružnim štrkljavim likom kojemu dolaze gosti, a on očisti sve za pola minute.. de odjebi! Ko bi takvoj spodobi došao u goste?
-ili ona za Eva sardine... "Vratija se Šime!". Ma šta me boli kurac! "... i donija frišku ribu"... pa... HELLOU!!!! Da je friška, ne bi bila u konzervi!!! Uostalom, i da je taj Šime stvarno bio pecao cijelu noć, ne treba mu pjevat pjesme i dizat lovorike, pa čovjek je bio radio. Normalna stvar. Ljudi rade. Na taj način si zarađuju za život. Najbolji dio cijele reklame je ona sisata ženska na početku kad proviri kroz prozor/balkon, pa joj plućna krila izlete.
-ono govno za ubijanje kamenca u veš mašinama, Calgon, ili kako god... i ona treba kojoj crkne veš mašina. Ne, ona jadna nije niš znala, pa di bi ona, ne zna ni žarulju promijeniti.. al vešmašina je sva bijela iznutra... uf! A taj majstor koji popravlja i njegova gluma... pa prije bi povjerovao da je Ljubo Česić Rojs peder nego što bi povjerovao njemu..
-ili ona reklama za Tomato kad onaj lik traži mjesto za izvalit se na plaži, pa mu ispred nosa padne upičkumaterinu velik paradajz. To je toliko u kurcu da nije ni vrijedno komentiranti.
Žalosno je to što će sve proizvođači izmisliti da bi prodali svoj proizvod. I što je najgore i najtužnije, očito da pali, jer inače ne bi bilo na TV-u. I ja onda moram takve pizdarije i torturu trpiti. Ljudi koji vjeruju reklamama (a, vjerovali vi ili ne, takvih ljudi zapravo i ima), ne kuže da bombardiranje reklamama nije uopće potrebno ako je neki proizvod kvalitetan, jer ako je, sama njegova kvaliteta mu je dovoljna reklama. Ostalo će učiniti pričanje među ljudima, word of mouth.
ave!
N1
|