blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

četvrtak, 14.06.2007.

00:29

Antunovo


      Sjetite se koliko sam puta vama pravio društvo, koliko vas ljudi znam, s koliko sam dobar, KOLIKO SAM VAM PUTA BIO RAME ZA PLAKANJE?! Većinu vas, mog društva, znam od malena, najkasnije od svoje 15-e godine.

      Toliko sranja sa cugom, pičnjavama, pizdarijama i slično smo prošli. Kako sa kim naravno. Toliko cura, toliko pičnjava. I suza i smijeha... da, imao sam dobro odrastanje...

      I nakon svega tog, nakon svih tih godina, jedna osoba, jedna jedina osoba koju ne znam ni POLA GODINE ukupno, jedino ta osoba me pozvala na kirvaj.

      A od vas?

      Ni da je bilo barem : "Leš, ajd dođi na kolače." .... ma niš nije bilo. Ni cuga, ni klopa, ni barem dobra volja.... toliko o svemu.

      Svaka vam čast. Sad su mi neke stvari puno jasnije.

Razočarali ste me.

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design