blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

subota, 25.11.2006.

03:58

insomnia #04






tri sata


tri jebena sata sam ja online!





skidam si update za antivirus jer mi je komp u banani...


i dobro, KOGA I KAKO JA MORAM OVDJE POJEBAT DA MENI OVO GOVNO PROŠLJAKA!!!???

zapeo je na jebenih 94%..... ak sad stane, pa jebat ću nekom majku!

skidanje preko 20 megabajta preko 65k modema, rezervirano samo za najveće mazohiste....

a zašto? zato jer tu gdje živim još ne postoji infrastruktura za uvođnje DSL-a.. toliko o uspješnosti T-COM-a, mamu im jebem kapitalističku, usranu, korporacijasku, njemačko-okupatorsku...


nek idu nazad u Švabiju žderat one bratwurste i lokat pivo....


i eto, pored svih sranja u životu, još mi je i to trebalo....



ma jebo ja kevu onim debelim idiotima i likovima koji po cijele dane drkaju goli kurac, ne rade ništ i prave te male slatke programčiće svima nama odmilja znane kao virus, crv, trojanac i slično..... pa krvi ću im se napit!!!!


koje sam ja kurčeve sreće u životu... čeg god da se uhvatim, ode u bananu... to je valjda kao životna filozofija...


skoro sam sklopio laptop i frknuo ga kroz prozor u frizbi-stilu....



nije mi jasno žašto mi sve u živou odlazi u kurac.... bilo materijalno, bilo nematerijalno, a čak i da ne ode u kurac, mora BAR MALO i neko vrijeme jebat u mozak....


.... i'm a loser, baby, so why don't you kill me....




a sve ono iz proteklih postova. tako pere. tako jebeno boli i pere da ja to ne mogu opisati... možda zvučim pičkasto kad kažem da me duša boli, i da mi je srce puklo, ali tako stvarno jebeno je....


ovde nekom treba jebati mater....



| ćemo kampirat dok pišeš?(1) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design