blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

subota, 11.11.2006.

17:01

Moja knjiga na interliberu


      Sada konačno mogu službeno. Hvala bogu da je i ovaj dan došao!


      Jutros mi je mobitel zazvonio. Vidio sam da je 01 predpozivni, ali nisam znao tko je, jer mi broj nije u imeniku. Bio je to tip preko kojega sam u zadnjih dosta mjeseci sređivao poslove oko mog romana.

      Tiskan je. Je, gotov je!

      Neki, možda moji vjerniji čitatelji ovog bloga i ljudi koji me poznaju, znaju da se radi o romanu kojeg sam napisao još u srednjoj školi, i da od onda pokušavam riješiti to tiskanje. Ambicije mi nisu dale da se pokorim malim nakladama, regionalnom izdavanju i publiciranju. To mi je bila zadnja opcija. Želio sam pokušati za stvarno, onako, filmski pokušati svoj roman progurati.

      I nakon negdje četiri godine truda, konačno sam uspio!

      Oni koji me još malo bolje poznaju, znaju da se radi o romanu imenom „Sjena mjeseca“, znaju da je započet s namjerom da bude horror-roman, međutim, sljedeći tok misli (kako sam oduvijek pisao), te kako sam bio pod utjecajem što puberteta, što svoje okoline, roman je ispao kao nekakav hibrid jeans-proze s elementima nadnaravnog.

      Ljudi kažu da je solidan, dobar roman za probijanje leda, i iako mi se tako činio kad sam imao 17 godina, sada, s 21, čini mi se pomalo neusklađen, čak mjestimice i nedorečen. No, kao što rekoh, bio sam mlad i pucao me pubertet, no baš zato bi taj roman mogao odgovarati toj dobnoj skupini. Ne znam, to prepuštam svojim budućim čitateljima.

      E, sad, knjigu ja još svojim očima nisam vidio, jer, kao što kažem taj, značajni poziv sam dobio tek jutros. Imam tek onu prvu verziju naslovnice, no mislim da su ju promijenili. Uglavnom, ovako je izgledalo idejno riješenje prednje strane korica koje sam ja primio: (pošto meni nisu dali da si sam izdizajniram) ;)


      Stoga, ako ste u ZG-u, zaletite se do Intelibera, potražite štand izdavača Centrum i tamo bi trebale biti izložene knjige pod dolazi uskoro ili nešo slično. Bacite pogled, možda upecate „Sjenu mjeseca“.

Pozdrav!
CDJ






p.s. ljudi, ako komentirate, dajte se potpišite, barem s linkom bloga, a ako nemate blog, ostavite neki nickname ili nešto po čemu vas mogu prepoznati u stvarnom, životu, budući da se velika većina ovdje srami dati ime...



| ćemo kampirat dok pišeš?(6) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design