blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

utorak, 26.09.2006.

12:48

uf uf uf... weeee. sarma.


položio sam:
-jezične vježbe engleskog jezika II (2)
-uvod u lingvistiku za angliste (2)
-pregled engleske književnosti od početka do kraja 18.st. (2)
-pregled engleske književnosti od romantizma do danas (3)
-povijest srednje i jugoistočne europe u razvijenom srednjem vijeku (2)

i to sam sve položio od srijede prošli tjedan do ponedjeljka ovaj tjedan... ne, ja nisam čovjek, ja nisam stroj, ja sam čarobnjak... u pet dana (pošto sam imao "slobodnu subotu") to sve... ih.... mozak mi je pregorio.... tsk...

i do uvijeta mi je ostao jedan specifičan predmet: hrvatska povijest u razvijenom srednjem vijeku. ne moramnapominjati da je to uvijetni predmet i da ga MORAM pložiti... imam samo jednu šansu, i to ako bude dekanskih rokova....

eto... sad znate ZAŠTO sve ove tjedne nisam mogao pisati učestalo... jbga...

u biti u petak idem na pedagogiju, pokušat položit. ne ovisi mi godina o tom ispitu, ali ako se mogu riješiti jednog ispita više da mi manje ostaneza nagodinu, što da ne??? ni u džep ni iz džepa... i onda se vraćam na pripremanje razvijenog srednjeg, uz moje drageprijatenje ferdu šišića i vjekoslava klaića... tj. njihova djela.... jelte...


mrzim.


najbolje mi je kad me ljudi pitaju "a šta to mrziš?"... pa jel mora biti nešt specifično?! jebote led... jednostavno mrzim.... otprilike isto kao i ona izjava: JA JESAM.


mislim stvarno.....

a čim se riješim ispita, pozabavit ću drugim fintama, oko dizajna bloga, dizajna moje stranice i izrade web stranice za bratstvo. to je trebalo još prije riješiti, ali jebiga....

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design