blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

subota, 09.09.2006.

01:58

insomnia [#04]


jebemti nesanicu. nije da mi se spava, nego mi je kaos u glavi i moram ga izbaciti


moždani isprdak... smrdi mi sad iz ušiju... dekadencija


fuj, jebemti sjećanja... koje pičke mile matere su me sad našle mučit? bokte mazo štrebao sam skoro 11h danas (osobni rekord).. i šta? ništa? goli jebeni kurac. maunu...

držanje za ruke, ležanje na podu njene sobe, slušanje njenog disanja, razgovor, poljupci....


i&i

matematička formula... i nije li očito da sam imao kolčine iz matematike?


je.



nakon dvije i kusur godina.... još uvijek jebeno je.

dame i gospodo, ova se predstava raspada!



majku mu, kako ne volim grah, neću da postoji! kao da bi time narušio preveliko balans prirode i hranidbeni lanac... bi maunu moju! isto ko i muhe. na koji vražji način jebene muhe utječu na ravnotežu u općoj planetarnoj biocenozi? umjesto da, poput, npr. paukova imaju korisnu ulogu, ova mala leteća govna s krilima koja lete još i prenose boleštine...

dekadencija.


oću kutiju plavog waltera, dvajst deka domaćeg, ljutog, slavonskog kulena, friški domaći kruh i crni karlovac.... jebeš pršut i ostale pičkereke

jao spava mi se, nejde mi se u osijek, u kurcu je tamo i podsjeća me na dekadenciju koju mrzim.... anti balans. kurac.

večeras je kićo slabinac nastupio u NA. deblji neg ikad. poslije njega, lole, i to ne bilo kakve,već slavonske. prave. bio je i uvodić kojem sam poželio uterat metlu u šupak da vidim može li biti još napuhanij i ukočeniji... on je s mojom starom išo u srednju, znate? ja sam slavna ličnost....


kvragu, nikad metle kad ju trebaš...

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design