JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

21.09.2010., utorak

jedna laganini ...

Naslonjen na stol citao sam novine..
najjeftinije, one koje sadrze dovoljno ozbiljnih vijesti da ih mogu kupiti bez griznje savjesti da nisu neinformativne...
pored mene prolazi konobarica podizem prst i pogled.
Samo se osmjehuje i odlazi, znamo se..
u nekoliko trenutaka ispred mene se pusila kava i hladila casa vode.
kako bi se smirio i neprimjetno ne mislio na nju...
polako gutljaj.. drugi..
pogled luta od clanka do clanka..
novine se gube, njezin osmjeh mi se zaplice o kosu
podizem pogled, leprsave hlace joj miluju noge..
osmjeh mi s epojavljuje na usnama..
polako pomicem stolicu..
sjeda, njezin ovlas poljubac docekujem kao dijete slatkis..
u ocima joj onaj "nas" pogled...
lagano je mazim po kosi,
dolazi i njezina kava,
prica sto joj se dogadjalo na putu..
smjeska se stalno, tu i tmao dobijem poljubac
i polako se gubim u njezim rijecima , ocima i osmjehu
a do misli mi prodire samo pjesma koja svira u kaficu...


a ako slucajno negdje dok se setate gradom , iliu tramvaju cujete ovu pjesmu na mobitelu..
, da... moguce je da sam to ja :)





<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..