JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

09.08.2009., nedjelja

i tako..

gledam na tvu koncert Olivera---
uzivam u njegovim rimama
glas u "prije svitanja"..
pravi njegov glas, kao kad sam ga vidio u Bogovicevoj
u prolazu..
kad sma isao na kavu, i razmisljao kako tipu koji hodao ispred mene
cesto kazu da ima glas kao Oliver..a to j eslucajno bio doticni :)

Morski vuk


Godina ja imam, ne pitaj me za broj
Mozda smo vrsnjaci ja i pape tvoj
U malom prstu imam zivot a mlad san jos ka bili cvit
I mada mislis da sam dobar, ja sam dobitnik
I da nisi lipa, plavi andele
Bilo bi mi lako, tebi reci ne, ne

I zato cuvaj me se mala
Jer ja sam stari morski vuk
I zato dobro pazi mala
Da ne bi stala mi na put

Godina ja imam, ne pitaj me za broj
I to manje vise ka i momak tvoj
I da nisi lipa, plavi andele
Bilo bi mi lako, tebi reci ne, ne


a sutra posao..
a to je nesto lijepo..
i bit ce bolje uskoro..
vrlo skoro :D

<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..