JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

09.07.2009., četvrtak

kisa...
kako ljudi brzo zaborave lose stvari..
gledam kisu, i sjecam se kako sam je mrzio
i prisjecam se zasto je i sad mrzim...
to sve potice odatle.. od prije 10 godina..
kad sam mrzio i kisu i snijeg i sve zbog cega bih na kraju puta zavrsio mokar ili promrzao..
i tako se vracam na pocetak..
mozda i ne na pocetak, ali definitivno jaaakooo blizu
i nanovo se podsjetim zasto mrzim cakovec i zasto volim zagreb
i zasto se ovdje osjecam mrtvo..
i lijepe vijesti ovdje mi padaju normalno
ruzne su mi prosto bozanstvene, jer se bas poklapaju sa mojim raspolozenjem i stanjem uma...
i sad je sunce..
ne zavaravam se, uskoro ce kisa, ili lose vrijeme ili sto god..
ne moze biti ovako vrijeme, da ja budem ok a da se nesto izdogadja..
kad cu ja moci napisati .. "vracam se zagrebe tebiiii"
kad kad.. to je jedino pitanje koje me sad muci..
kad netko ne vjeruje da mu se svasta nesto moze desiti u toliko malo vremena..
a desi se.. samo se moze nadati da ce sve to proci brzo,jako brzo
da otvorim oci i sve se rijesi..
namoju radost,a ne na radost meni bliskih ljudi
kojima je svaki moj saplet na putu do mog cilja katastrofa
i njihova osobna pobjeda u uvjeravanju da su oni,
eto bas oni rekli da od mene nece biti nista i da su bili u pravu kad su se smijali mojim poslovima
i mojim uspjesima koje sam postigao, iako oni to nipodistavaju
i svaki dan duze koji prespavam...
svako vece koje provedem tu...je mucenje
i sutim, jer svaki glas iz mene je samo stisavanje krika koji zedje za slobodom
ne, nisma slobodan, ni sretan..
to je ono sto ne zelim biti..
ni gdje ne zelim biti..
ali tjesim se , mozda je sve ovo zbog kise, da zbog kise je..
i kad prestanu kise i sve kad se smiri bit ce bolje..

<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..