JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

02.06.2009., utorak

jos jednom..

premalo pisanja.. znam :)
ali evo uzeo sam malo za odmor.. odmaram se
previse odluka donesenih jako brzo..
ne dramim nije mi tesko..
osim oko jedne..
razmisljam kako je lako zavoljeti neko mjesto brzo..
a mozda sam genetski predodredjen za to..
ipak sam ja "gradsko dijete" (c)
i volim ovo kad izadjem iz ZGRADE i odmah mi je kafic tu, ne pokisnem dok dodjem do njega
ne voozim se autom do njega.. samo otkoracam tih 25 koraka i sjednem..
doduse sad gledam imam 32 skice (citaj kave) koje su za objavljivanje..
ali ne.. okrecem jednu novu stranicu..
i dok slusam galiju iz proslog posta..
nisma pisao o fenomenu facebook-a
neda mi se..
susreo sma puno ljudi koji su mi puno znacili nekad davno..
to je ok :) stvarno mi puno znace i drago mi je vidjet ih kako su sad..
poslije toliko godina..
to je meni jedina prava vrijednost fejsa.. ali bi t ce ok :)
nadam se...
sve sto radimo nekako se reflektira na ono sto zelimo i radimo
i obratno...
ne znam sad sam se pogubio..
ali bit ce dfobro nadam se..
puno nadanja u ovom postu..
premalo kofeina umeni .. zato mozda..
uleti jos nekoliko kava dok imam vremena sad ;) :D

sad cu odmarati..
malo, malo vise..
do sljedece kave.. jer danas sam popio kavu s mlijekom i sladoledom od borovnice :D :D
(on nije bio u kavi bio je pokraj kave u zasebnoj zdjelici ;) )
a mozda , mozda sve to doje na svoje.. odavno pravila znam, samo tuge se broje..
i samo ovoliko iz te pjesem i ovo je previse.. ne zelim biti tuzan.. uopce zelim da se budims osmjehom,
da gledam gdje je sunce trazeci ga iza nekog ogromnog ormara dok mislim da po meni skacu buhe
al dosta o tome :D



<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..