JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

08.05.2009., petak

i dok tako gledam sto ljudi objavljuju na fb pod pjesme koje slusaju..


Mozda sam lud - Galija

Zasto mislis da sam lud
bio sam ti samo drug
lagala si sebe, s kim si sad
kada proslo je sve
tu sam ti samo ja

Ja volim da se ljubim, kao i ti
sto malo ko zna
ostadoh samo ja

Refren
Mozda sam lud, mozda lud
sto volim da si opet tu
samo dan ili dva
mozda sam lud, mozda lud
sto osecam da to je sad
pa ko zna kad

Ako pitas ko je kriv, vetar duva
bilo ti je glupo, sta ti je sad
kada proslo je sve
tu sam ti samo ja



i naravno spot..


snimano u trebinju..
a sutra cu uzivati u suncu, setnji..
lijepoj kavi..
osmjehu, il dva..
i suncuuuu
i sjecanjima..
jer danas sam imao vremeplov..
silvana armenulic, toma z. , Kvaka..
i onda rm tocak, .. zajdi zajdi..

i vikend ponovno dolazi..
a mozda se probudim..
mirisom kave i cavrljanjem
treba se nadati :D

04.05.2009., ponedjeljak

i tako..

trazio sam o cemu pisati..
nisam bas bio dobro al evo jaci no ikad (nije me ubilo ;) )
i nasao sam puno politickih tema..
ali necu,.. i ovako mi politika mirisi puno... ;)
ali nema veze imam ja svoju muziku..
sad sam htio srediti sve pjesme koje zelim cuti.. i zakljucio da sve pjesme koje su mi drage (ok skoro sve)
su one stare, u onom cuvenom 3-minutnom izdanju... daklem sve sto je do 4 minute su one pjesme ok..
ili ljudi svoj nedostatak inspiracije kamufliraju duzinom...
zato..naravno..
nekoliko pjesmacina..
od halida naravno..


pa dugme..


pa azra..




jel da da skacem sa stila na stil..
al nikad nisam bio ogranicen nekom vrstom muzike..
bio sam sam sredjen nekim mojim razmisljanjima..
tako to ide..

isto kao moji prsti koji se igraju svilom tvoje kozhe
i usne visnjama tvojih... usana..
al to je iz neke buduce kave, zapisao sam samo da ne zaboravim ;)
podsjetite me :D



i z akraj pjesma moje mladosti. ;))))


yasmin flymajster ;)))
da nebude zabune evo i stihova :D :D

JASMIN MUHAREMOVIC JA SAM TAJ LYRICS
Ako trazis coveka za sebe
da te voli i bude uz tebe
pogledaj me, ja sam taj
nece biti promasaj

Ref. 2x
Ja sam taj za kim cure lude
ja sam taj, same mi se nude
ja sam taj, ako nisi znala
za kojim ces poludeti, mala

Tebi treba covek koji ume
da te voli i da te razume
novu snagu da ti da
ko bi drugi nego ja

Ref. 2x

Ako sumnjas u moje postenje
i u mene nemas poverenje
uzmi sve bez pitanja
nece biti kajanja

Ref. 2x

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..