utorak, 15.05.2007.

Život može biti bajka iako u njih ne vjerujemo...



Sexy & Romantic glitter graphics from Sexi Luv.com



Pročitala sam negdje neku priču i zamislila se nad životom. Meni je danas u životu prekrasno, uživam u čarima koje me okružuju i vraški se trudim zaboraviti ono što mi je do sad stvaralo probleme. Razgovarati s nekim o ostatku života ili gdje se vidimo za ne znam kolko godina s jedne strane nema smisla a s druge itekako je potrebno. Važno je biti svjestan svojih želja i ciljeva, važno je znati za što se borimo kako ne bismo putem negdje zaostali ili se jednostavno prebrzo predali. Iako se ponekad ne usuđujem željeti, moram biti jaka poput svih ostalih. Zanimljive su maske koje kao ljudi svakodnevno nosimo. Mnogi skrivaju svoja prava lica a cinizam i sebičnost primjerice teško je sakriti. Jer hvale vrijedni ljudi odišu svojom dobrotom dok ljudi vrijedni prijezira ne prezaju ni pred čim a glumataju da su ne znam šta. Ne podnosim ovu drugu vrstu ljudi. Ljudi koji me poznaju najbolje znaju u koju bi me kategoriju od ovih dviju svrstali i ja ne želim suditi o sebi, no imam pravo na svoje mišljenje. Previše sam u životu najebala zbog ljudi nevrijednih ičega no danas sve to zaboravljam. Samo malo ljubavi bilo je dovoljno da hrabro krenem tim putem. I suočavam se sa svim i svačim. Kako godine prolaze, ne možemo vratiti vrijeme. Jedino što nam preostaje jest pomiriti se sa sudbinom. I kako vrijeme prolazi, mnogi ljudi drugima ne kažu ni što misle ni što osjećaju. E pa zato, ako ikad ikome išta želimo reći, recimo to odmah sada, jasno i glasno jer pitanje je hoćemo li opet imati prilike i vremena. Mnoge mi se uspomene vrte u glavi kao film bez zvuka. Nekih ću se sitnica i strahota uvijek sjećati, i ne želim razmišljati o kraju već samo o trenutnoj sreći. Svašta sam u životu bila u stanju napraviti, kad se samo sjetim osmjeh mi ne napušta lice. No danas se mnogočemu od toga smijem i mislim da život vrlo često nije fer. I kad govore ljudi da tokom života svakoga stigne što je zaslužio, zvuči mi to poprilično otrcano, ne znam, nekako ofucano.. Mada sam teško vjerovala u to, istina je.. možda ne uvijek al često se zaista stvari razvijaju tako. Meni su govorili da sam zavrijedila biti sretna, imat nekoga kraj sebe i živjeti kako sam sama htjela, no bilo mi je teško povjerovati to kad me uvijek nešto sputavalo na mom putu i uništavalo moje snove i sve što sam željela i za što sam se borila. No danas napokon mogu reći da imam nešto što mi puno znači i za što živim. Imam ono malo ljubavi koja mi je bila potrebna i osjećam se fenomenalno. A ima onih koji osjećaj ljubavi nikad upoznati neće. Hoće li me prošlost pratiti kao sjena do kraja života? Hoće li uspomene ostati i nakon što se svi rastanu?? Sva pitanja imaju odgovore, i nigdje se ne nazire kraj ni zbogom. Kako idemo dalje sjećamo se trenutaka provedenih zajedno, trenutak provedenih s najdražim nam osobama. I kako nam se životi mijenjaju, mi ostajemo isti, i ono najvažnije - ne zaboravljamo. Stoga volimo se jer ljubavlju preživljavamo. Ljubimo se, ljubimo i ljubimo, nježnosti razmjenjujmo. Život može biti bajka iako u njih ne vjerujemo..



Sexy & Romantic glitter graphics from Sexi Luv.com

10:27 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.