ponedjeljak, 26.03.2007.

Čovjeku ogromna srca i prekrasne duše ...


Image Hosted by ImageShack.us


Jedan sam od prethodnih postova posvetila svojoj novopečenoj sekici, a ovaj sam odlučila posvetiti prijatelju. Osobi kojoj shvatila sam, itekako mogu vjerovati i koju ja tek sad upoznajem. Svašta sam o njemu slušala, i hvala Bogu, nisam na tome stala. Rekla mi je jedna frendica koja ga ne poznaje baš najbolje al dobro prosuđuje ljude, da nek ne slušam samo ono što mi govore o njemu, nek slušam svoje srce i upoznavam ga. I drago mi je što sam tako i napravila. Jer danas.. nakon svega, mogu reć da mu se samo još više divim. I da ostajem bez daha slušajući kako lijepo govori. Sretna sam što ga imam. Sretna sam što mogu danas reć da je on moj prijatelj. I sretna sam što je to i ostao, jer ne bih ga htjela izgubiti. Nikad. Kad ga slušam kako govori postajem svijesna da me razumije kao još nitko do sad iako me možda ne poznaje tako dugo. Razumije i vidi ono što mnogi ne shvaćaju. A kako tek razmišlja, kako je prekrasno slušati te riječi podrške, kako je lijepo imat nekoga poput njega. Tek danas mogu reći da naše prijateljstvo postaje ono pravo. Razgovaram s njim o svemu i svačemu i ne moram se pred njim sramiti ničega, ali baš ničeg. Nevjerojatna je osoba.. osoba vrijedna divljenja i osoba kojoj jednostavno mogu vjerovati. Bogu hvala što je na kraju sve ispalo kako je ispalo. Nije da uvijek u životu može biti onako kako želimo, no moramo se zadovoljiti onime što imamo i prihvatiti sudbinu. Uvijek može računati na mene.. kad treba rame za plakanje ja sam tu, Chuchy mu je uvijek spremna pomoći i saslušati ga. Kako god nevjerojatno bilo ja sam ovih dana presretna, niko sretniji od mene. A sve to samo zato jer znam da me neko kuži, i nikad ne bih mislila da će to biti baš on. Osoba ogromna srca i osoba koju nitko ne poznaje kako bi trebao. Svi misle da ga znaju a ispada da su se varali. Kad govori, priča iz srca i nadam se da je uistinu tako. Ma ne moram se nadat, vjerujem mu i nadam se da će tako uvijek ostati. Jer upravo njegovu iskrenost i tolko cijenim. Ima i smisla za humor što je preeevažno hehe.. Ma mislim kako bi bilo da smo preozbiljni, malo šale nikad ne škodi. Dapače, uvijek je dobrodošla da mi uljepša dan.. Sigurno još mnooogoooo toga neznam o njemu no bit će prilike da ga još bolje upoznam i pomognem mu kako god mogu bude li mu moja pomoć ikad potrebna. I vjerujem da ni njemu nije bilo lako u životu, vjerujem da je kroz svašta prošao i vjerojatno me zbog toga tako dobro razumije. I ne mogu vjerovat kako je tolko toga o meni zapravo i sam znao i shvatio a da mu ja ništa nisam ni govorila. I ma kolko god ja brbljava i hiperaktivna bila znam slušat, baš kao i on, tako da moje je rame uvijek spremno prihvatiti nekoga.. bilo njega.. ili koga drugoga. Sretna sam kad su moji frendovi sretni iako mnogi ne shvaćaju da unatoč svemu i ja ponekad trebam nekoga da me sluša. I mene ponekad boli.. ubija.. i hvala Bogu što sad pa nadalje imam njega.. a tu je naravno i ekipa 5+1.. moja seka, moja pedikerka, moja DJ-ka, moja slatkica, dugokosac i svi ostali.. da sad ne nabrajam jer nema smisla.. jer do previše mi je ljudi stalo i za previše sam ljudi spremna na sve. Cijenim sve.. cijenim i najmanje detaljiće. Ponosim se njime, sretna sam što je tu.. Predobra je osoba i želim mu sve najbolje, zaslužio je.. Ako ja ne mogu biti sretna onolko kolko želim, bar on i ostali moji frendovi mogu biti. Poseban je već i samo zato što je moj frendić.. mislim pa nisu u stanju svi mene magadit hehehehe.. Ma šalim se, al opet ima istine u tome. Poseban je na neki tajanstveni način, u njem se nešto skriva.. nešto što ljudi ne žele vidjet. U njem postoji nešto puno više nego ljudi znaju. A šta da vam kažem, ma strašan je. Sve su riječi hvale suvišne, jer je očito što ja mislim i kolko sam zahvalna Bogu što ga je stavio na moj put.. kao prijatelja.. isrenog, dobrog i pažljivog. No ništa nije toliko važno koliko su važni njegovi osjećaji i vrline koje brojimo milijunima. Ništa nije važnije od velikog srca koje ga krasi i prekrasne duše čiji je vlasnik. Željela sam vas upoznati s njim i ovim mu putem zahvaliti na svemu, na svemu što je prošlo i na svemu što tek dolazi. Znam samo da se ljudi poput njega rijetko susreću i da sam ponosna jer ga poznajem. Znam i da može puno punooo davati no znam i da i on kao i svi mi ostali ima potrebe i da prije svega mora i primati.. Znam da je u stanju srušiti brda i doline, pobijediti svijet, pobijediti sve! Sigurno je prošao svašta u životu i vrijeme je da napokon i njemu život bude bajka ako se tako smijem izraziti, mada znam da o bajkama ne smijemo ni razmišljati a kamoli sanjati.. to je nemoguće. No opet s druge strane, možemo si napraviti da nam bude bolje, možemo živjeti svoju trenutno sreću i ponekad se osjećati kao da smo na vrhu svijeta iako to zapravo i nismo. Život je kratak pa moramo živjeti i iskoristiti sve što nam kuca na vrata. Znam da me razumije. Znam da ono što kaže iskreno misli. Lijepo je slušat kad neko govori tako iz sveg srca, iskreno.. Kad to slušam osjećam glas s one strane ekrana, osjetim da čujem njegov glas. Osjećam toplinu s kojom su mnoge riječi izrečene i osjećam se tako sigurno. A sigurnost je ono što mi je toliko potrebno u životu, sigurnost i nečiji zagrljaj. Da mi neko kaže da će sve biti u redu, nek se olakšam, nek plačem ili se smijem, kako mi god odgovaralo.. Znam da ćete se nakon ovog posta svi ponositi njime kao ja, jer njega jednostavno trebamo voljeti.. Takva je osoba, i iako ne traži to tako će bit. A kad ga vidite kako se smije i gleda tim dubokim okicama.. gotovi ste. Ma najljepše je vidjeti prijateljev osmjeh, najviše je vidjeti prijatelja sretnog i nasmijanog od uha do uha. No danas mi je jasno jedno. Sigurno ste čuli da su OČI OGLEDALO DUŠE, jel tako?? E pa da vam kažem, tako je i kod njega.. Al uistinu je.. Kakve oči takva duša, a mislim da je već svima jasno da je njegova duša nešto najdragocjenije što sam zadnjih nekoliko godina imala čast upoznati.. onda možete zamisliti i te oči.. ogledalca mala dva.. iskrena, svjetlucava.. Ja mu se divim, i vjerujem mu.. nadam se da moje povjerenje nikad izdati neće. Naizgled možda i djeluje mirno, no njegova unutrašnjost je totalno drugačija.. nemirna i možda malo i živahna.. baš kao i u nas malih vražića.. Drago mi je što si nisam dozvolila da mi se iskrivi slika o njemu o mojoj ludoj glavi. Jer bilo je bolnih trenutaka kad sam bila na sve i zato mi je danas zbog tog neopisivo drago. Osoba je vrijedna mog povjerenja. A sad ga možda i vi želite za prijatelja?? Ne, ne! Ne ide to tako. Hehe.. ma šalim se.. I ako sad mislite da je ovo sve, vi pojma nemate. O njemu se može pisati godinama, ma stoljećima.. tisućljećima.. no bolje je i neke stvari zadržat za sebe. Samo sam vam htjela ovim postom dočarati kako je moj prijatelj fenomenalna osoba.. Duhovit je i neobičan. Drugačiji usuđujem se reći, unikat.. A čujem da ima i smisla za umjetnost.. Zbog prošlosti često šutim i kad bih mu htjela nešto reći, sramežljivost je često jača od mene. Često ga i gnjavim a on ništa ne govori iako bih ja htjela da mi kaže ako je tako hehe.. I više jednostavno ne mogu zamisliti život bez njega. Naravno tu su i drugi ljudi koje sam vam već spominjala.. to bi bilo strašno..

I na kraju: on je tako dobro izgrađena osoba, toliko potpuna da vam ne znam kako to dočarati! Odabrao je put kojim će juriti na putu do ostvarenja svojih ciljeva. Do ostvarenja svojih snova! Ono što kod njega najviše cjenim jesu njegova brižnost, iskrenost i osjećajnost. Čuva tajne, sluša i uvijek je tu. Divim se njegovoj strpljivosti sa mnom, jer to sigurno nije lako.. Ili ?? He he.. No od svega su najvažnije one najmanje sitnice.. sićušne a tako važne.. Riječi koje izgovara užasno mi puno znače. I bez problema mi suze poteku niz lice.. kad ga slušam.. kad ga se sjetim.. jer on je moj prijatelj.. wiiiiiiiii.. da, moj!! Znam da ima nešto veliko u njemu, nešto na što ni ne slutimo! Znam da ima nešto skriveno i krasno u ovom malom anđelu.. Ma njega jednostavno trebate voljeti. Stoga, slijediti moj primjer i obožavajte ga! OBOŽAVAJTE ČOVJEKA NAJVEĆEG SRCA NA SVIJETU !!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Friendship is important.
It’s always having someone there,
Someone you can trust.

Friendship can open doors,
Whether good or bad,
New opportunities.

When you’re in trouble,
True friendship will save you.
True friends will be there, when others are not.

Image Hosted by ImageShack.us

21:04 - Komentari (31) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.