never lose your faith

i ja imam blog:)...

...evo i ja imam blog... istina da nemam pojma kaj ću na njemu pisat (i dal ću uopće pisat) al nema vezewink! pošto trenutno nemam inspiracije napisat nešto dubokoumno (a inače kao imambang) bolje da prestanem pisat nekakve glupostiyes! sad se još dvoumim dal da uopće nekom kažem za ovo (kaj bi tek trebalo postat blogsmijeh), tj. dal da se sramotim il ne?? a valjda ću skupit hrabrosti reć nekom i možda čak dobit koji komentarthumbupsmijehmah...

29.01.2007. u 12:16 | 3 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

našla se još jedna da napravi blog

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tu bi kao trebala pisat nešto o sebi...

nikad mi nije išlo predstavljanje... pa onda... imam 15 god, idem u 1. srednje (voljene mi gimnazijeburninmad), nemogu se baš svrstat u te neke, meni glupe, stereotipove (tipa metalka, rokerica itd.)...
Što se osobina tiče mislim da mogu reć da sam iskrena i da se ljudi mogu oslonit na mene tj. mislim da dobro znam slušat ljude dok ja manje pričam o sebi. Zato neki kažu da sam povučena. možda i jesam, al kaj ja mogu takva sam!! neznam što bi više pisala o sebi a da bude zanimljivo... mislim da je to toyes