Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)


"Možda je bolje tako... Možda je bolje prekinuti naglo, prerezati sve dok plamen još gori, nego doći do one točke kad se nježnost pretvara u ljubaznost, potreba u jednostavnu prisilu. Bolje je da ti nešto nedostaje nego prekinuti jer ti je previše. Više volim čežnju od rutine."
Lucía Etxebarría - Ljubav, znatiželja, Prozac i sumnja

Image Hosted by ImageShack.us


Opis bloga

negdje u sjeni svijetla, na podu razbacane sobe stoji ruža... pogled k njoj me umiruje... i pružim ruku... ubodem se na trn... u sobu dolazi čovjek. i u njemu prepoznah ružu...


Ja

~ dijete koje nikad neće odrasti

~ Sandra
~ rođena devedesetipete (namuči se =)
~ moj rodni grad, virovitica
~ 14 god
~ obožavam i treniram stolni tenis u STK "Virovitica"
~ svirala sam violinu x)

~ najviše uživam u tišini i fijukanju vjetra
~ volim crtat grafite (ovak bezveze =)
~ vesele me male stvari
~ volim pričat viceve i luda sam za sladoledom
~ u budučnosti želim liječiti mala i nemočna stvorenja [djecu]
~ smatram da je život zabava, zabava i... jesam spomenula zabavu?


...

"Postoji puno načina da se umre, ali treba otkriti način da se živi" - iz filma Neustrašiva

Image Hosted by ImageShack.us

Čuda se događaju... ako im to dopustite.

Image Hosted by ImageShack.us


credits
murderscene
xxx
Naslonjeno na tvoju misao
petak, 06.02.2009.
tako. evo i ja pišem post. večina vas onak misli da sam ja depresivna osoba. vidite to najčešće iz mojih postova. depresija me uvijek fascinirala. oduvjek pokušavam nači neke odg., npr kako izači iz nje a da ne okrzneš rub.

da. bili na viroexpu, davno. sa razredom. nikad nisam toliko gumenih bombona pojela =) onak. nikad mi nije ni muka bila od toliko bombona.. hah.. paljar i kirin bježali od nas cura a mi onak za njima. i meni dopizdilo, stalno u krug. i ja onak prečacem i vidim ja njih dvojicu. onak, kirin se drži za paljara i naviruju se na jednom čošku i gledaju jesmo tamo. i ja onak sa leđa, uhvatim kirina za ruku i kažem onak tiho: bu. i kirin okrene glavu i kad me vidio, počeo vrištat, a paljar se uplašio njega i okrenuo se i počeo vrištat. i onak.. totalno su se osramotili.
idem dat omeragički balon, a ona kaže: neču, ukraden je, vidjela sam kad si uzela. a ja onak mislim si: a za šta molim te stoje tamo ak se nesmiju uzet.

da.. prva sam iz kemije. sretna sam. totalno super. puno mi to znači. kemija je zapravo predmet po mojoj mjeri. samo zaključi! ništa nemoraš učit.dobit cu sumrak (knjigu), film vec imam =). nepržim nikome, da se zna xD

sve me zivcira...
ona. oni (on i ona), zapravo... najgori odgovor na neko pitanje je: nisi pitala. onak... stvarno. da se nisi usudila komentirat jer sam pitala a nitko mi nije reko.tj, rekli ste, al krivo. al oke.. pogriješila sam. nisam ti trebala sve u facu nego sam trebala ostalima pričat, a od tebe skrivat. al vidiš, tad bi bila ko ti. a to mi stvaro nije cilj. ugl, neznam sta više pisat. nije mi ni do čega. sam bi bila na kompu i kad ga upalim nemam šta radit. buraz neče namjestit nfs, kaže da nezna na multiplayer, a ja znam da zna, al oke. trebat će i njemu pomoč pa ću ja reč da neznam. pa nek si misli malo.

Image Hosted by ImageShack.us

najsmješnija stvar ovih dana definitivno je: izet u lud zbunjen normalan: u mene je penzija ko u žene menstruacija. traje mi 4, 5 dana, a poslije me moš jebat =) ahaha.

bila sam u zagrebu za koljena. pitam doktora šta da radim kad me bole, a on kaže: šetaj. mislim onak, ustat se nemogu a di ču šetat. moram nosit ortopedske uloške. nesmatram to kao neki problem.

eto ljudeki, nz šta da vam još pišem. idem. nemojte mi bit tužni i uvijek kažite što mislite. uvijek. puno puta to košta, al je bolje da te košta 2 tjedna nego da te košta cijeli život. idem. puno vas voljam, sve. novi post očekujte za nekih tjedan dana. pusica svima.

| 18:58 | Komentari (40) | On/Off | Print | # |