nedjelja, 28.05.2006.

bzk...bzk...jel radi ovo?

Oh, dragi moji strpljivi malecki (ok, ok, paaaa...nije bash prawi epitet, s obzirom
na pozamashnu velicinu i sirinu autora) bloghachekky!!!! Kako vam se samo dalo
dolazit na ovo jadnjikavo mjestasce i sipat komentarcicke?! Weird galz.
Nadam se da ce ovaj "test post" naci mjesto na blogu, s obzirom da je 5 m dalje moja
sisterka (kojoj sam obecala dati svoja 2 Milch Schnittea za ovo, smrc), drzi kabel u uticnici i dere se: "Jeeeesi gotovaaaa viseeee?! Daaaaj mi snimi onuuuu Powerpuff Girls igricuuuuu! Stoooo kazees?! NEEE?!? Maaaamaaa, ja cu ovo puuuustiiiiiiiit...." Naime, da. I to sam obecala. Za ovaj retarded-stinky-winky-minky-hanky post profuchkala sam pol vure na Official siteu Super cura. Juuuuupiiiii!!!
Sorry, face, ali posto imam tako mrvicak vremena (a kvragecvasvash hoche, pa htjedovali ste post, ja vam dadoh, ali ovo je neki "pola od pola jedne zvjezdice") jedino sto mogu je pricat sto mi tog trena uleti kroz uho (ili nos?s tim da nema nimalo veze s mislenim organom...). Npr. zasto je moj deda faca? Zato. Tip je totalni kuler, skroz flegma.
Npr.NO2, yucher mu se prolio gingko caj po krevetu. I kaj je on ucinil'? Lego se i pustio da njegovo dupe ucini svoje. Dakle, upije suvisnu tekucinu. To je, naravno, ucinio k'o da je to najnormalnija stvar na svijetu. Ili kad gleda telku. Naravno, pojaca toliko da se slucajno ne bi dogodilo da oni s Mjeseca nisu culi Vijesti. Susjeda zove: "Dragec, mozete, prosim lepo, malo stisat, znate, imamo malo dete u kuci..." A deda? On onako, otegnuto i lijeno, kaze: "Doooobroooo." I poklopi. I dalje? Telku navije na 360 decibela, toliko jako da moj krevet pocne poskakivat. A puuuno je dalje od TV-a (nazalost). I dedu uopce ne smeta sto je njegov tanjur pun palente z mlekom, koji oni u Cabru, oprostite na eksplicitnom rijecniku, ali, tako stvari stoje, regionalno zovu, ahem "kurce". Il tako nekako. Pa onda deda kaze baki da bi "jeo kurce". Slatko, ne?
Ako imate osjetljiv zeludac, preskocite slijedeci red. Ubiti, samo ga preskocite, OK?
Kad deda izadje iz WC-a, mirishi po afganistanskim ruzama pomijesanih s kozjim trulim iznutricama od prije pola stoljeca obavijenih njeznim daskom gnojiva sa staje u ljeto (jeste li zamislili taj opojan vazduh?zbljuuuuuuuv....). Ahhh, deda je legenda. Naravno, zasto bi on koristio "Micro Spray" (ovo nije reklama. ubiti je. trazim od henkela ili kojevectvrtke koja proizvodi spomenuti artikl 50.000 eura. mislim da sam bila jasna. inace, zovem odvjetnika!), pa on je stopostotno iznad toga (kad bolje razmislim, kao da bi to ista promijenilo). Eto, sad znate mog dedu. Ma, faca je on. Za rodjendan mi je donio krasotice (opet reklama, pa ja cu bit riiiiiich). Pojela sam ravno 3. Dosao je danas, i pogadjate, slistio ostatak. No, nema beda. Da ne bi bilo da samo pljujem dedu (moram to reci, baka mi se stalno tu mota i pita jel ocu kompota- ha!rima- a zna da mi vitalni organi mijenjaju poziciju od spomena na kompot). Ups, sisterka pusta kabel. Grrr, neee, jos pol sata druzenja s Drexterom i laboratorijem. Maaaaamaaaa, kuuupi novi kabeeeeel!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #