srijeda, 05.04.2006.

Fur meine liebe Freundin Spraja - AL' AK NEKO NE PROCITA, E...

Eto, rekoh, obechah, i posvetih ovaj postek Sprajkelini.
Lepo, lepo, jos da nas odvede na cugu u znak postovanja mouthwash ma zezaklinja. I to prilicno debilna.
No, da ne bi sve OPET bilo tako veselo i u SPRAJATONU, malomanjelepa vijestchica za one koji su iz latinskog bili "GLUPA B"- naime Martinchica je dobila 3. Heh, sad, neki ljudeki bu bili sretni kak da su Kristusa s neba vidli, aliiiiiii.... Meni je malo jadniskavo. Jer, ipak je ovo bila jedinstvena (neponovljiva?!?!) prilika za ugrabit petaka lako kao sto si vikendom nesto lijepo cugnemo (kaj je meni danas?!? mislim, uvijek mi je shizzoludonjitis, ali danas intenzivno mislim na Bailey's- za malo neupucenije, ako ih ima- najnjamasticniji chokky liker, sto inace nije moja furka). Eto ti ga na. Jos ako ce pitat u freeky(petkonju) rijeci, mozemo svi na mjesto, koje je bilo jedno od AZDAJINIH (ELFOVIH) danasnjih provali, "gdje ima puno trave". Njama, ono. Jedine rijeci kojih se sad mogu sjetit su DUM (zato kaj znam da je neki udarac, a tras malo blentavije zvuci), SEVERUS (po Harry Potteru- I'm an addict!!), TRISTIS (neki broj... AAAH, MATEMATIKA!!!ZADACA!!!HEEEEEELP!!!! - stroposcht na pod). Bljaaakavella. Ocu vikend, ocu vikend! A tek Osternprazniks. Ako oni FAKAT misle da cu ja ucit za nazionalistiche testen durch die ferien, umijesto da radim nesto pametno (npr. buljim u zeleni zid u sobi- veoma i krucijalno i egzistencijalno i neophodno za moje poremecene zivceke, gnjavim ili dragam macku, skacem po krevetu- mislim, imam novi madrac, pa TO TREBA UNISTIT, bejbe!!!, igram se s ponyjima-dobro, lazhem, ali kaj nije i to bolje?, naravno, sve to u mojem ZaDREKU, gdje mi more skaklja nosne papile...) varaju se ne BIG TIME nego THE MOTHERPEEEPIN' LARGEST AND FATTEST CENTURY. Mojoj gluposti zaista nema kraja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #