ponedjeljak, 27.03.2006.

Jos jednom - LEGENDE STE

Hvaaaaala na komentarima i "prosvijetljenju" moga izopacenog uma uvjeravanjima da se IPAK negdje, u nekom malom kutku svijeta, moze slobodno izraziti svoje misljenje. Kad im to vec ne mozemo zabit u facu...
By the way, kad sam vec u toj furki, doslo mi je da ZABETINI (aheeem) danas zabijem seciranog africkog pedesetmetarskog crva pod nos kad sam vidjela test. Kaj je ono uopce bio test?! Prije bih to nazvala vrijedjanjem mentalnih sposobnosti ljudi poput mene. I jos tih 25 min... KOMA ! ! !
No, da ne pilam vise s tom cangrizavom konjskom muhom, idem se "presaltat"....
Uuuuzasno mi na zivce idu Sven M. i njegova grlfrendica koji si tako neprirodno pod SVAKIM BOZJIM (Budinim? Harekrisnavskim?) ODMOROM istrazuju mandule i pregledavaju karijese. Bljuuuf. Onak, find a room! Debilno. Aliiiii, jos mi je veci senzejsn onaj Matija iz 1.D i ona mala, koja skoro meni moze konkurirati u nizini!
Kaj si nije neku mrvicu bolju mogo nac?! Kad bolje razmislim, ne. Anyway, ne podrzavam trend zvakanja po hodnicima. Ne zato sto sam ljubomorna (NEE?!?), nego jer je to tako... umjetno. Ko Barbie i Ken dok nisu prekinuli.
Razmislj, razmislj...
Kodovi. Nisam u najinspirativnijem momentu, pa cu navesti samo neke prijedloge. Izrazite zaljenje, mooolim!!!
BIO - KRASTACA, BABAROGA, SLUZAVKA, GLISTA
HRV - ZLOCESTI ELF, SHIZOFRENICARKA, HAJDUKRAVA
POW - NEANDERTALAC, MR. BUBULJKO
Crk. To je bila onomatopeja gasenja mozga. Nastavak slijedi.
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #