< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Posjetite moje najdraže i nešto coool!!!myspace


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


What do you love? Click here to make your own.


Created by Crazyprofile.com


lyrics - Avril Lavigne Lyrics


http://img402.imageshack.us/img402/3831/neritabannerow7.jpg" border="0" alt="Visit me!" />
http://img441.imageshack.us/img441/4820/lalamd8.jpg" border="0" alt="Ou jea..NERITA" />
http://img174.imageshack.us/img174/1538/imagesbf7.jpg" border="0" alt="Ja sam inlove ti nisi!Bwahahaha!" />
RIJEŠITE ČAJANKU!!! =)

myspace

myspace

Counters
Counters
nahrani moju malu princezu!!! rrrrrrrrrrrrrrr!!! mijau!!! volim te





adopt your own virtual pet!



Get your own countdown at BlingyBlob.com

romanči
maja
marihu ana
Bad girl
Bl@cky
skippy
lorry
miss black
*gold girl*
fancy girl
Fran =))))
silver girl
myspace generators

myspace generators


AKO TRAŽITE COOL DIZAJN ONDA POSJETITE...
spuky
martina dizajn
gadura
sirdizajn
glupača
peacedesign
simpa dizajn

myspace
Avatars

a href="http://www.blinkyou.com" target="_blank">myspace graphics

myspace graphics

malo o nesretno zaljubljenoj curi...

free myspace layout

free myspace layout


Hy ja sam Nera!! idem 7.a razred osnovne škole dobriše cesarića! nažalost nemam dečka nego simpu koju jako volim! rođena sam 27.1.1994!živim i rođena sam u zagrebu!volim frendove, mjuzu, tulume, kino, svoju "SESTRU" ,starce!!=) brst frendice su mi Maja, Viki, Petra, Martina, Miha ( moje best frendice sa skijanja!), Petra( moja best frendica iz škole), Romana, Lory, Antonija, Andrea... frendovi Zvonko makar me nekad iživcira ,Jan ,Anto Antonio, Kuljiš ,Burka ,Matija... slušam pop!!volim i neke narodnjake!! imam 13 godina!! obožavam plesat!! plešem kad god stignem! volim čitati horore! najdraži film mi je KRUG! voli horore! i to bi bilo ukratko o meni!! by

A- A gilr like me, cura poput mene? Ima li koja?
B-Bad girl i Bl@cky, moje naj blogerice i komentatorice
C-crtanje, obožavam crtati svoje modele!! Carla moja best frndica!!
Č-čitanje, obozavam čitat horore
D-dečki, obožavam se družiti s dečkima (a pogotovo s slatkima)
E-easy,easy, česta riječ moje frendice maje!!
F-FILIP- OSOBA KOJU NAJVIŠE NA SVIJETU VOLIM!!!
G-glazba, obožavam je!!!!!!!!!!!!!!!!
H-hy, moj naj pozdrav!!
I-ako me se ikad sjetiš znaj da te volim!
J-jagoda moje naj voće!!
K-krevet, sleep, sleep and sleep!!
L-love!, zar trebam posebno objašnjavat?
LJ-ljuljačka, volim se ljuljati
M-mama i maja, moje 2 drage osobe
N-nera-moje ime
NJ-njofra, kaj te muči njofra
O-OK, moji naj časopis
P-pjevanje i plesanje, kako to volim!! Poljubac ima li što ljepše!! Prištići ima što gore!!
R-Romana, moja super frendica, Rihana moja best pjevačica
S-simpa koju nemam!! A nadam se da ću je uskoro imat
Š-šamari, moji najdraži, volim ih djeliti!!
T-tata, sisterka tea i tetka, moje 3 drage osobe
U-Unfaithful, moja naj pjesma
V-vjerna prijateljima!!
Z-zagrljaj- od drage osobe!!
Ž-život, my life!!

10 stvari koje niko nezna o meni!!

Svaki put kad poslušam svoju naj pjesmu (Unfaithful) uvjek se sjetim trenutaka kada sam plesala s svojim bivšim! Dragi, vrlo dragi trenuci!! Na koje se uvijek rasplačem!

Volim se tuči i to opako, svađa? Gdje se god neko svađa moram svoj nos gurat tamo gdje mu nije mjesto!!

U svom srcu volim jednu osobu koja mi je draga ali nažalost već sam mjesecima u svađi s njim! Govorim da je idiot... a ipak mi je drag!!

Nikad nisam plakala kada bi prekinula s nekim! Samo sam za jednu vezu plakala i voljela bi da ta veza još dan danas traje!!

Nikad se nisam klizala do prošle godine! Vrlo mi je dobro išlo! Nisam ni jednom pala! Koji uspjeh!!!! Ali sam zato imala na kraju žuljeve! I to gadne žuljeve!!

U jednoj sam vezi prevarila dečka kojeg sam strašno voljela! Veza nam je bila super! Kajala sam se nakon toga tjednima! No on za to nikad nije doznao!! Sva sreća!!

Obožavam lagati!! Ha ha ali nikad ne dragim osobama!!


Volim horore, ali pola filma ne odgledam zato što su mi oči pokrivene!! Kako sam hrabra!! Buhahaha!

Mrzim kad me neko nosi!! Ne podnosim!! Uvjek mislim da ću nekome ispast i da ću lupiti glavom od pod!! Strah me visine!!


Strah me smrit! Užasno se bojim smrit!! Neznam zašto ali obožavam živjeti! Želim živjeti dok mi ne dosadi!! 1000 godina!!



malo ikonica, sličica i pjesmica!!!=)

myspace generator

myspace generator


vidite dragi moji ja vam obožavam Britney i zato...


...i Pussycat Dolls...


... i Rihanu...


... Black eyed Peas...

...Shakira...

myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Friendster images

Friendster images

Blog images

Blog images


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace



četvrtak, 01.03.2007.

PLAYBOY

Playboy!!

Jel to neš novo ili... naši su dečki pukli!! Crtaju onog malog slatkog zećića ( ma znate onog zekana kaj pedstavlja playboy! Ako neznate kaj je playboy onda dobro došli u 21.stoljeće!) po pernici, torbama!! Od kud im pak sad to?? Ma naši su dečki uvijek bili mentalno i psihičko poremećeni tako da... sva ta idea je došla od moga najboljeg frenda( moš mislit kako je najbolji!!) ma on je uvijek bio za umjetnost!! I kako ga je samo nacrto!! Mijaaaau!! Zapravo neznam kako se zeko glasa pa onda može i mačka!! Zvonimir i Tomislav imaju tako velikog zekana da... ima sigurno pol metra!! Šta je slijedeće velike sise da počnu srtat? Ili gole žene!! Ma nebi im se ni čudila da počnu ipak kao što sam i gore napisala...
Na svom prošlom blogu sam ih opisala i jako nisko su pali!!

Pomirila sam se s Vikicom i sada me želi ponovo spojiti s Matijom! Koliko sam ćula on je nju pitao 4X za furanje... kako bi mene zaboravio i učinio me ljubomornim... i da on mene neće pitat za furanje da ja njega tebam... i tako....i tako... i pokušavau me s svojim drugim bivšim pomirit... i imamo hrpu testova!! Samo padaju ko tuča... test iz fizike, kemije, matiše, hrvatski, pa pet-minutni skoro svaki dan!!!! Kad da ja sve to stignem naućit!!! Ova profa iz kemije nije normalna!!! Žena kaže da će nas pitati one znakove iz elementarnog sustava od 10 ako 1 neznamo odmah kulja!! Halooooo!! Di tog ima još na ovom svijetu!! SAMO U NAŠOJ ŠKOLI TO SE ZNA!!! Ova iz povijesti svaki sat pita!!
Za poludit!!
Ma idem ja... joj da htjela bi pozdraviti sve koji su komentirali zadnji post i hvala Miss black koja je nova I OSTAVILA MI KOMENTAR!!
Kisss ljudi!! Uskoro vas čeka štafeta 3!!

Image and video hosting by TinyPic

LJUDI OVO JE REMEK DJELO ANTONIA MARGARINA!!!

Image and video hosting by TinyPic

A JANOVO REMEK DJELO... VRLO SLATKO!!!
IMALI KOJI ZGODNIJI ZEKO- PEKO!!!



| Komentari (61) | Printaj | PLAYBOY |

>

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.