Nera & X band

utorak, 11.11.2008.

Kako imati obraz od gume ???

Nera X band

Stvarno volim posao kojim se bavim, to je moja ljubav još iz najranijeg djetinjstva.Moja baka mi je znala pričati da sam uvijek govorila kako ću kad odrastem postat pjevačica - i eto tako je na kraju i ispalo.Danas imam svoj band, pišem pjesme i jako sam sretna zbog toga.Želim svaku svoju gažu odradit korektno i najzadovoljnija sam kad vidim da publika gušta u onome šta radimo, kad su zadovoljni i pjevaju zajedno sa nama.
Posebnu pažnju posvećujem vjenčanjima - jer to je dan koji se pamti cijeli život, svi damo 200% tu večer jer želimo da bude sve savršeno.Repertoar prilagodimo svim generacijama - svatko pronađe sebe u nekoj pjesmi i svi su zadovoljni.
I onda se dogodi PLJUS - u subotu odradimo mali pirić (svadbu) od nekih 50-tak ljudi, vjerujte bilo je stvarno super. Nakon buketa i podvezice -ostalo nas je 20-tak...napravili smo mini karaoke show.Pjevali su i mladenci i kumovi i ostatak gostiju -i dok nam je bilo tako lipo- nađe se neki GNJUS (kleptoman) od rodbine , jednostavno ga ne mogu drugačije nazvati ..te mi ukrade mobitel sa stola u kojem mi je bilo 500-tinjak brojeva što poslovnih ,što privatnih (kreten, nema pojma koju mi je štetu napravio).
Krenuli smo u potragu zajedno sa mladoženjom ... ...ali ja mu sad poručujem, bolje mu je da vrati mob. i podatke u njemu na vrijeme!
Zar ta osoba misli da je neka faca, ...doći na pir rodbini da uveličaš svojim prisustvom jednu lipu večer i upropastit mladencima najlipši dan u njihovom životu....PA NEK` TE JE SRAM GNJIDO BOLESNA - TKO JESI, DA JESI!!!!!!!!
Nera & X band

11.11.2008. u 13:26 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari da/ne?

Nera X band

klikni na link:
SLUŽBENE STRANICE
NERA X BAND

Website Visitor Counters
Apple Store Coupons

Linkovi

Band-ovi, sastavi, grupe
Nera & X band
Staklena dama

ZAMP-autorska prava

YOUTUBE - video
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr