deponij rariteta

utorak, 18.10.2005.

miris tebe ja nosim..

Bejbe.. najmanje tebi pišem,a najviše mi daješ.. danas sam ipak opijena potpuno i samo tobom.. voljela bih da budućnost bude ovakva; obilježena tvojim mirisom.. žao mi je sada što sam saprala sve sa sebe.. da nisam, ne bih zaspala od želje.. ovako mirišem na lavandu i naranče..
Tvoja ramena dok se nadvijaš nadamnom.. Pravilan kut tvoje čeljusti dok me ljubiš, a ja te skrivećki, kroz trepavice motrim. Lijep si.. I tvoje ruke.. U mojoj kosi, na mojim bedrima..
Sve me to danas čini ženstvenom. Podatna sam.. Prepuštena tebi.. Tek sada uočavam svoju izraženu potrebu za potpunim predavanjem.. Nikada među plahtama nisam imala smisla ni volje za dominacijom. Volim biti osvojena.. Kao kopno na kojem dolaziš do zraka nakon duge i burne plovidbe..
Nisi me slučajno našao. Ono što te razlikuje od drugih pustolova je nesposobnost prisvajanja.. Ti si zahvalan pronalazač. Zahvalan na svemu što ti dajem, što uzimaš, s mojim dopuštenjem ili bez njega.. Ne prisvajaš me razvijajući taštost zbog novih bogatstava.. Upijaš me strpljivo kroz sve pore.. Ne mogu ostati imuna na ljubav..
Zapravo si mudar.. Ne tražeći ništa, navlačiš me na sebe kao besplatan slatkiš u izlogu.. Probam te, zatim te jedem, topiš se u meni.. Uživam u užitku koji mi pružaš.. I tako iz dana u dan; ponekad ujutro, ponekad u podne.. Uskoro osjećam slabost ukoliko te ne osjetim nekoliko dana.. Bravo !!
Ne bih to nazvala strašću; to je hibrid bliskosti i želje..
To kako me ljubiš kad se pljesak stiša, to je ono što svemu daje aromu.. kao cimet u kolaču od jabuka..

- 23:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • konstantna rekonvalescencija u maniru jedne naizgled sasvim naočite djevojke..

sama na sceni

  • Ispred mene je samo tama;
    toliko ljubavi i mržnje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    I kad me ruše laž i galama
    ja moram opet ostati ista
    ja moram opet biti dama..

    Ni moje srce ne zna što hoće
    i ja se vraćam mjestu samoće..
    Ni tvoja ljubav ne znači meni;
    meni je mjesto samoj na sceni..

    Život je cirkus, život je drama
    nekad mi otme, nekad mi daje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    Ni moja pjesma me ne brani;
    Ni kada vaša srca slama..
    Ja sam opet na sceni sama..

    Da, ja sam opet na sceni sama..