Pronađena

ponedjeljak , 10.03.2014.

Stvari lagano izmiču kontroli. Velike doze stresa svakodnevno su prisutne. Tražim ljek samoći. I nemam odgovore na sva pitanja, nekad nemam hrabrosti suočiti se svakodnevnim problemima. Ima nas puno takvih. Ali tu smo, dišemo i živimo, neki preživljavaju. Posljednjih godina nisam ni tražila mjesta za sebe, malo zraka, nekoliko minuta pauze i sve se nakupilo. Tijelo je oslabilo, a samo u zdravom tjelu postoji zdrav duh. Napravila sam grešku, jednu, veliku. Odvojila se od duhovnosti na neki način i sve je nekako krenulo krivim putem, osjećam to u sebi. Moj duh jednostavno nije dobro, kao da nema hrane. No shvatila sam svoju grešku, na vrijeme. I vratila sam se među žive! Jer to je ono što želim, želim živjeti punim plučima. Optimizam; to je ono što nedostaje. Ido toga laganim koracima treba doći. Vratila sam se, počela sam oživljavati svoj duh i osjećam sreću, toplinu i radost u srcu. Neizmjerno je snažno to što me grije. Ljubav. Prvo ljubav prema Bogu, ljubav prema sebi i ljubav prema svima ostalima. Često nam fali pozitivne energije, svojom lošom energijom oduzimamo tuđu energiju, pa onda ispada da kontroliramo. Ponekad je dobro zatvoriti jedna vrata da bi se druga otvorila i treba to prihvatiti jer sve što se dešava, dešava se s razlogom. Ničiji cilj nije biti loša osoba, ja razumijem da možda drugačije neznaju. Nitko ne želi biti izgubljen, moraju se samo pronaći. I nitko nije ostavljen, zapitajte se jeste li vi ostavili.

Ispunjenost mirom najveći je blagoslov. Dnevni ritam, obaveze narušavaju taj mir. Vrijeme koje imamo, sati koji su nam na raspolaganju nekad nisu dovoljni za sve što bi htjeli. Barem meni nisu bili dovoljni proteklih godina. Sada nisam našla sat za sebe, več minute. Prije ni to nisam imala. Ove minute su vrijedne svake sekunde. Ali zaista jesu. Minute koje provodim u miru, bez misli, bez opterečenosti bez razmišljanja, minute u kojima punim svoje baterije da sutradan mogu nastaviti gdje sam jučer stala. Svatko taj mir može pronaći u sebi, zašto čekati? Možda upravo propuštate ono najbolje. No znate, da nikad nije kasno. Pronaći sebe u ovom kaosu, najljepši je dar koji možete sami sebi pokloniti.


<< Arhiva >>