Spiralne Bolesti

08.04.2006., subota


nisam se vratila, nisam otisla
ne gledaj! jel vam se u zivotu ikad dogodila takva promjena iznutra koja vas je okrenula naopacke? svasta se u meni poljuljalo ovim iznenadnim otkricem. cak i duboki temelji koji nikad nisu bili upitni. sve ono sto sam do sada znala, bila... sada gledam drugim ocima. i sto sad? prihvatiti drugu, spojiti obje ja ili odmahnuti rukom, zaboraviti i nastaviti po starom? iako sumnjam da je povratak moguc. barem ne u potpunosti. prihvatiti drugu? ali ona se kosi sa prvom. zapravo, ne znam je li druga ja jednako ja kao prva... mozda je cucala i cekala svoje vrijeme. mozda sam ju izmislila iz dosade. mozda sam napokon pukla, pa cu za godinu dana voditi napete razgovore s uticnicom? spojiti ih? oh, vrlo rado, ali kako kako kako? mozda dodje s vremenom. mozda po obicaju previse razmisljam i analiziram.
previse mozda za moj ukus (nije li ironicno da to izjavi osoba kojoj je svaka druga rijec mozda?).
u kolikoj je mjeri dobro odreci se sebe? i je li to pravo odricanje? i ako se predomislim, hocu li se moci vratiti? ili cu biti zatocena i nesretna? je li to slabost ili snaga? samo seks ili potreba? igra ili ropstvo?
puno pitanja u mojoj glavi. bolje da se prepustim. darujem. cekam. a onda, pakao ili raj. a sto je najgore od svega, ne znam sto od toga dvoje zaista zelim.
svijet kaze: iz slobode u ropstvo.
druga ja kaze: iz ropstva u slobodu.
ja gledam i ne znam kome da vjerujem. ali jedno sam odlucila: idem. nije vazno gdje. ionako necu znati...

i da, onaj dar sto sam ti ga dala... mozda je precijenjen ili potcijenjen s moje strane. ali nije vazno. on je sada u tvojim rukama. odluke su na tebi. ja sam svoje obavila. nadam se samo da ga nije potrebno mijenjati, jer se ne sjecam jesam li bacila racun...
- 04:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>