Spiralne Bolesti

07.10.2004., četvrtak


nista zanimljivo kod mene...
-jos jedna moja bolestina- danas je bio tako OBICAN dan. nista vazno, nista pretjerano vrijedno sjecanja nije se dogodilo. obavila sam manje-vise sve sto sam trebala i to je to. ipak, ima nesto dobro u tim obicnim, bezveznim danima. od dosade kojima su prozeti, uhvati me uzasna napaljenost. i tako sam provela danasnji dan na mahove se dosadjujuci, na mahove s rukom u gacicama, na mahove u telefonskim razgovorima... eh, tezak je zivot :D


hvala bogu na kineskim restoranima s dostavom! kao totalni anti-talenat za kuhanje (cak i po receptima) i lijena guzica (iako mala i cvrsta :D), odusevljena sam spoznajom da mogu jesti nesto fino i lagano za malo para i malo truda.

kvragu, sama sam i bojim se nastaviti citati knjigu (strašna je :D). idem pit.

- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>